Tonnikalakeiju kirjoitti:
Miimi83 kirjoitti:
Eli selluliittivinkkejäkin otetaan vastaan...

Annan teille kaikille sellaisen vinkin, että mieluummin enemmän painoa kauniimmassa paketissa

Eli älkää kaikki tujottako sitä vaakaa niin hirveästi.
Minulla ainakin meni koko talvi repsahduksen puolelle ja joulu sekä uusi vuosi ihan sikailuksi.
Tuloksena paino ennellaan, läskiä, sellua ja turvotusta niin ettei pienimmät farkut mahdu päälle.
Kehonkoostumus on se joka ratkaisee, ei se
paino.Tämä on hyvä vinkki. Mutta kyllä silti ärsyttää jos niiden viiden syksyn aikana ilmestyneen kilon LISÄKSI (kun pudotettavaa oli sitä ennenkin jo olemassa) mitkään housut ei mahdu jalkaan eikä paidat istu. En suostu ostamaan isompia vaatteita! Kehonkoostumus on toki tärkeämpää kuin paino. Olen ihan valmis luopumaan painotavoitteestani, jos vain saan vaatekoon pienemmäksi ja olon paremmaksi.
Olen ajatellut tavoitteiksi seuraavia: paino -10 kiloa (75-->65) TAHI housukoko pysyvästi 36-38.
Ainoa selluliitinvähennysvinkki, jonka olen hyväksi todennut: Vähennä maitotuotteita. Tätä yritän taas itsekin. Lisäksi kuvittelisin, että lihasten paikallisella harjoittamisella vois vaikuttaa selluliittiin...mut tiedä häntä, ehkä oon vaan kuvitellu.
Yritän nyt toistaiseksi olla rajoittamatta kaloreita liian alas (mulla on tosi paha tapa panikoida ja ahdistua syömisistäni.. kitukuuri- ja syömishäiriötausta näkyy ja tuntuu kehossani jo valmiiksi). Yritän nyt kuitenkin pitää hiilarimäärän kohtuullisena (alle 40g/päivä) ja prodemäärän riittävänä (60-100g/päivä). Eli laskemista luvassa... Ensisijainen tavoitteeni on nyt lopettaa tai ainakin huomattavasti harventaa hiilariherkuttelua ja niitä maitotuotteita. Ja kahvia.
Olen ollut viime aikoina hieman väsynyt ja masentunut enkä siksi pidä järkevänä, että nyt tekisin älyttömän kunnianhimoisia suunnitelmia urheilun suhteen. Ehkä sitten keväämmällä.