karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-29 01:15:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuore karppaaja
ViestiLähetetty: 2011-07-02 18:15:22 
Poissa
sintti
sintti

Ootteko muuten huomanneet, että samanlaiset löylyt kuin aina ennenkin tuntuvat huomattavasti kuumemmilta karppauksen aloittamisesta?.
Aika selkeä merkki rasvamäärän vähenemisestä ainakin minun mielestäni (toivoisin) :mrgreen: .

ViestiLähetetty: 2011-07-02 21:59:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Silas kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet, että samanlaiset löylyt kuin aina ennenkin tuntuvat huomattavasti kuumemmilta karppauksen aloittamisesta?.
Aika selkeä merkki rasvamäärän vähenemisestä ainakin minun mielestäni (toivoisin) :mrgreen: .

Tuota en kyllä ole huomannut. Just tänään saunassa kävin.

Täytyy enskerralla vähän tutkailla.

ViestiLähetetty: 2011-07-03 07:48:12 
Poissa
sintti
sintti

Terve,
uusi karppaaja ilmoittautuu. Upeman-nimimerkin takaa kirjoittelee vajaa kolmekymppinen miehen alku, joka on nyt tosissaan karpannut n.3kk. Alkumitat olivat jotakuin 178cm/91kg, ja eilen vaaka näytti 86,6. Tarkennukseksi, että en ole ihan perus pullamössöjuniori, vaan pienen ikänsä liikkunut ja fyysisesti keskivertoa paremmassa kunnossa. Tavoitteena on enemmänkin kiinteytyä ja jonkin verran painoa pudottaa, jotta urheilujauran pätkäni saisi leikatun polven kera jatkoa.

Viime aikoina olen kuntoillut aika hyvin, ja kunto onkin kasvanut kohisten. Ensimmäinen juoksulenkki kahteen vuoteen tuli heitettyä alkuviikosta, ja kappas, samana viikkona tuli vielä kolme kertaa lisää. Ja edes aktiivisempina aikoina en ole ollut näin tarmokas liikkumaan, vaikka olenkin ollut paremmassa kunnossa. Karppauksella saadut "energiatasot" ovat kyllä hämmentäviä :) Huvittuneena perjantaina havahduin olleeni syömättä 8 tuntia, ja tehneeni normityöpäivän sekä juosseeni vielä kunnon kovatempoisen juoksulenkin ilman totaalista uuvahtamista. Luulen, että hiilareilla ei todellakaan ole mitää tekemistä liikuntasuorituksen suorittamisen kanssa.

Muutamia kommentteja; ensinnäkin työterveyshoitajani kehotti minua tarkkailemaan painoani, koska olen siis lievästi "ylipainoinen" :D , samainen hoitaja myös totesi, että vyötärön/mahanympärysmittani todistaa painoindeksin ohella tämän. Tarkennukseksi, että kunnon treenin jälkeen vatsalihakseni näkyvät ainakin kohtuullisesti. Että, se siitä virallisterveellisestä laiha/läski-vertailusta...

Ainoita ongelmia on ollut ajoittainen ummetus, mutta pellavansiemenillä ja riittävällä kasvisten mässäilyllä tästäkin on päästy jo ylitse. Ja normimakeaa en todellakaan enää kestä yhtään, heti menee pakki sekaisin ja huono olo. Alkoholikin nousee paremmin päähän, vaikka sitä harvemmin nautinkin.

Ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, aion jatkaa tällä tiellä mahdollisimman pitkään!

ViestiLähetetty: 2011-07-03 21:50:48 
Poissa
sintti
sintti

Jaahas..tänään kävikin niin, että meinasi taju lähteä kaupassa ollessa. Heikotti ja kylmänhiki nousi pintaan.
Onneksi sain pidettyä itseni kuosissa, tiukille veti kyllä. Pitänee nostaa hiilarit oikeesti nyt sinne 20-30g/vrk.
Oon menny aivan liian pienillä hiilareilla viime päivät. (Viime päivät 3.4g, 2.3g, 10g ja 2.4g). Verensokeri oli 3,2.

En suosittele kokeilemaan :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00