Yöunet olleet taas suht normaalit parina yönä...olen iltaisin pistellyt mansikoita kermalla antaumuksella ja hyvällä omallatunnolla
Toki nuo yöunet on selkeästi lyhyemmät kuin ennen uuden elämäntavan opettelua, mutta sitä myöten myös paljon levollisemmat...ei tee tiukkaakaan herätä puoli kuusi aamulla, vaikka nukkumaan on mennyt vasta puolilta öin. Ja tämä on paljon ihmiselle, jolle ennen edes 8 tuntia yöunta ei tuntunut riittävän.
Vaaka on joka aamuinen ystäväni

Tuntuu vaan niin pirun hyvältä seurata, miten lukemat pienenee kerta toisensa jälkeen

Ja toisaalta näin tiedän, että ruokailut ilmeisesti toimivat oikein. Reilu viikko ja pienenemistä tapahtunut -1.8kg...huimaa
Ensi viikolla alkaa odotettu kesäloma, ja jo sunnuntaina ajelemme liki 600km kotikonnuille päin. Viikko olisi tarkoitus mökkeillä ja nauttia luonnonrauhasta ja samalla jo stressaan syömisiäni...ehkä sitten vaan olen pekoni, muna, ukkopekka, salaatti linjalla

Heinäkuun lopulla olen lähdössä työkaverin kanssa reissuun, jos vaan saamme hyvän äkkilähdön....ja siinä toinen murheenkryyni...mitä syödä etelän helteessä ettei pamahda liian hiilarivoittoiseksi ruokatottumukset
Aurinkoista ja helteen hellimää perjantaita jokaiselle