Heippatirallaa! Kirjoittelenpas minäkin sitten tänne, vaikka karppauksen aloitin jo 3.11. Viikkoja siis takana reilut neljä. Ikää tällä neidillä on 25 vuotta ja pituutta sellaiset 170cm. Lähtöpaino oli jotain 75-77kg luokkaa ja tänä aamuna vaaka näytti 69,9kg.

Kokoajan olen koittanut pitää hiilarit suunnilleen 20-30 gramman välissä ja repsuiltua on tullut ihan tietoisesti vasta kerran, silloinkin hiilarit jäi noin 70 grammaan.
Tänään söin aamiaiseksi porsaan uunilihaa 100 grammaa, pekonia 45grammaa ja munavoita 50 grammaa sekä kahvi kermalla. Makrot aamiaisen jälkeen: hiilareita 1,1 g, rasvaa 43,1 g ja proteiineja 39,5 g eli yhteensä 547 kcal. Tarkoituksella jätin hiilarit minimiin (eli kasviksia ei yhtään), koska tänään käyn kyläilemässä ja tiedän jo maistavani herkkuja, mutta kohtuudella.
Olen antanut itselleni luvan repsuiluun, koska ei tätä muuten jaksa. Ennen olin ruisleivän suurkuluttaja. 10-15 palaa ruisleipää päivässä oli ihan normaalia.. Ja oikeastaan nyt ensimmäisen viikon jälkeen en ole syönyt palaakaan ruisleipää. Ei tee edes mieli. Minuuttisämpylöitä olen muutaman syönyt ja ne kelpaa oikein mainiosti mun leivänkorvikkeeksi. Suklaanhimokin iskee aina välillä, mutta silloin otetaan noin 20 grammaa jotain 70% suklaata ja sen hiilarit mahtuu vielä ihan hyvin sen päivän makroihin.
Tavoitteena ois saada paino putoamaan näin aluksi pysyvästi noihin kutosella alkaviin lukemiin ja tämän hetkinen "suuri tavoite" on tuo 65kg. Sen jälkeen katsotaan oisko vielä tarvetta kaventua. Parit tavoitehousut odottaa kaapissa ja kun ne mahtuu mahaa puristamatta päälle niin jo vain kelpaa..