karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 00:08:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 371 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 819 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 10:52:45 
Poissa
on/off-karppi
on/off-karppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-09 16:32:08
Viestit: 2460
Lidliin on mainoksen mukaan tullut lisää maustettuja 70% suklaita. Jos oikein katsoin niin ainakin oli mustikka ja rusina jo aiemmin olleiden lisäksi.

_________________
"Tyhmää, tylsää!"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 14:03:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-02-28 15:22:56
Viestit: 210
Anthon Bergillä on 72 % makusuklaita ja niistä mango & greippi on ihan hyvä. Muut kaksi taas voi olla makeahkoja, kun täytettä on 30-40 prossaa. Mangoa vain 6%.
Tosin ehkä se mangokin oli liian makea, kun tuli syötyä niin sukkelaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 18:17:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-28 21:44:13
Viestit: 1294
sorjamaria kirjoitti:
Lidliin on mainoksen mukaan tullut lisää maustettuja 70% suklaita. Jos oikein katsoin niin ainakin oli mustikka ja rusina jo aiemmin olleiden lisäksi.


ja mun mielestä se toinen näytti mustaherukalta 8)

_________________
iherb.com alennuskoodi ensitilaajalle LEH741


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 20:39:31 
Poissa
on/off-karppi
on/off-karppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-09 16:32:08
Viestit: 2460
karviainen kirjoitti:
sorjamaria kirjoitti:
Lidliin on mainoksen mukaan tullut lisää maustettuja 70% suklaita. Jos oikein katsoin niin ainakin oli mustikka ja rusina jo aiemmin olleiden lisäksi.


ja mun mielestä se toinen näytti mustaherukalta 8)


Voi hyvinkin olla. Ei ollu tekstissä eritelty niin tulkitsin kuvaa parhaani mukaan. :mrgreen:

_________________
"Tyhmää, tylsää!"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 22:35:13 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Mä tykkäsin vahingossa ostamastani Equador Caramellistä. Olin ottavinaan appelsiinisuklaata, kun oli niin samannäköinen pakkaus. :lol:

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 23:14:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 21:58:59
Viestit: 2062
Saako Suomesta jostakin Lindtin mustikkasuklaata?

_________________
"and the people did feast upon the lambs and sloths and carp and anchovies and orangutans and breakfast cereals and fruit bats"
Räjähdyksiä, Romantiikkaa ja Epäkuolleita


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 23:25:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
Lidlin suklaat,jotka on nyt rajoitetun joulu-ajan tuotteita olivat tosiaan mustaherukka ja mustikka.Tänään selasin.Mutta niissäkin luki takana,että "mustikan makuinen" täyte ja "mustaherukan makuinen"täyte.Toki jonkin verran oli oikeata itteäänkin mukana.

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-26 23:42:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-12 09:46:27
Viestit: 5774
karviainen kirjoitti:
viime aikoina olen ostellut pirkan luomu tummaa suklaata. ei ole semmosta tosi tummaa, vain 50% tjsp, mutta hienoutena tuossa on oikea kaakaovoi, ja sen todellakin maistaa. saatavilla nibseillä ja ilman. ei ole ainakaan itsellä tehnyt mieli syödä koko levyä kerralla, että ei siitä nyt niin paljon hiilareita kerralla tule kun hissukseen syö.

http://pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuotteet/pirkka_tuotehaku/?action=product&productId=6410405077684


Kiitos vinkistä, tätä en ollut huomannutkaan, hienot valmistusaineet!
Huomenna käyn hakemassa kokeiluun.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 15:45:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-11-01 15:12:20
Viestit: 227
Minä ostin Lidlistä tänään sitä mustikkasuklaata sekä 78 prosenttista suklaata, jossa on kaakaopapuja. Kummatkin hyviä, tosin jälkimmäinen iski minun makuhermooni hieman paremmin ;) Mustikkasuklaa ei valitettavasti tosiaan aitoa mustikkaa ollut nähnytkään... :(


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 16:00:44 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
En jaksa nyt tarkistaa, mutta oon ehkes jo kertonu, jotta Lidlissä on niitä paketteja, jossa on 3 kpl patukoita, kuten Trinidad 75% jne. Nyt on saanu jo vähän aikaa Arriba Superieur 81% paketteja. Aiemmin sai vaan levvyinä. Niitä on vaan suht harvoin tarjolla tossa meitin Lidlissä (tai sitten joku karppi rohmuaa aina ne kaikki), mutta jos ja kun niitä on, niin toki kotiin lähtee paketti jos toinenkin. Öööö tota.....oonkohan mä sitten se kerpeleen karppi, joka ne sieltä rohmuaa :wink:

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 16:19:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-10-27 13:23:06
Viestit: 208
Lidliin tuli torstaina 26.11.2009 (eilen) myyntiin 6-7 erilaista limited edition tummaa suklaata. Prosentit vaihtelivat 70-82 välillä. Vaikuttivat tosi lupaavilta. Uusia makuja vanhojen tuttujen tummien suklaiden lisäksi muutenkin kuin limited edition pakkauksissa.

Parasta ennen päiväys oli vuoteen 2011

_________________
If you don´t have Funzo, you´re nothing!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 23:04:10 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
sollya kirjoitti:
Saako Suomesta jostakin Lindtin mustikkasuklaata?


Tunnelin S-marketista sitä löytyy ympäri vuoden. Sellainen pitkulainen levy.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 23:05:07 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Tykkääkö kukaan pähkinäsuklaasta?

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 23:25:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2009-08-17 18:55:01
Viestit: 52
Onko oikeasti niin että tärkeintä kappauksessa on löytää suklaata jota voi syödä?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-27 23:34:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-06 21:40:50
Viestit: 264
Tonnari kirjoitti:
Onko oikeasti niin että tärkeintä kappauksessa on löytää suklaata jota voi syödä?


Karppaus.info on pääasiassa naisten foorumi, joten eiköhän tämä threadi kuulu luonnollisena osana tänne? :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-28 00:11:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
Tonnari kirjoitti:
Onko oikeasti niin että tärkeintä kappauksessa on löytää suklaata jota voi syödä?



Näyttää olevan. Itse tulee syötyy suklaata harvoin, joillekin se taitaa olla tärkeetä.
No, kuka tykkää mistäkin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-28 01:11:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 21:58:59
Viestit: 2062
Tonnari kirjoitti:
Onko oikeasti niin että tärkeintä kappauksessa on löytää suklaata jota voi syödä?

Miksi kuvittelet että tämä ketju kertoo siitä mikä on karppauksessa tärkeintä?
Ja jos sitä suklaata syö harvoin, eikös se ole loogista että haluaa parasta mahdollista? Kyllä mä elämässäni muutenkin otan selvää sen hetkisistä asioista ja ostoksistakin, jotta ooppa ny vaan. :smt016

_________________
"and the people did feast upon the lambs and sloths and carp and anchovies and orangutans and breakfast cereals and fruit bats"
Räjähdyksiä, Romantiikkaa ja Epäkuolleita


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-29 00:29:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
Vetäsit herneen nenuun ihan suotta.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-29 07:59:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-09-19 08:01:22
Viestit: 69
Tonnari kirjoitti:
Onko oikeasti niin että tärkeintä kappauksessa on löytää suklaata jota voi syödä?


Miehen logiikkaa :lol: ?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Suklaaostoksilla
ViestiLähetetty: 2009-11-29 19:26:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-28 21:44:13
Viestit: 1294
rantaiso kirjoitti:
Tykkääkö kukaan pähkinäsuklaasta?


joo.. kumma kun ei noita tummia niin kauheesti pähkinöillä löydy

_________________
iherb.com alennuskoodi ensitilaajalle LEH741


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 371 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 819 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)