LOL
Niin mutta mietippä tätä, sä et olekkaan karnivori vaan lipidori.
Eli sinä syöt ilmeisesti kasviksia, ja kun et halua olla ketoosissa niin syöt niitä aika mukavasti, tykkäät myös eläin rasvasta, lihaakin syöt ja roippeet myös kelpaavat, olisiko tuo rento karppi tai yläkarppi, miten se sanotaan.
Sit sä tuut tänne selittämään että sun tyyli on tiivimpää eikä venytä vatsalaukkua, duh
Sit sä alat selittää kuinka ihanalta sun suklaa haisee, duh
Ja nyt sä alat selittää karnivoori ketjussa karnivoorille rasvojen määrästä ja kuinka sun sekaruoka makuaistilla joku rusto on ylivoimaista.
Mutta oli se outoa tai ei, aina valmis auttamaan.
Eli kun syöt kasvikunnan tuotteita, ihan jees, pärjäät pienemmällä liha määrällä, ihan jees ja pidät märehtiöiden rasvasta tosi ihan jees.
Elieli jos kunnon läskin palassa on hieman lihaa kiinni niin ihan ok, tarvithan enemmän rasvaa per gramma lihaa, rasvan on oltava tiivimmässä muodossa sinulle jotta saat sen kavisten syönnistä johtuvan puuttuvan rasvan korvattua.
Sitten on joku joka syö vain lihaa, ei roippeita eikä voita, pelkästään lihasta jossa on sanotan 25% rasvaa painosta, niin paljonko hänen tulisi syödä kasvik... eikun rasvaa lisää että olisi vaikka 80% E rasvasta?
Sitten voi laskea montako kiloa sian polvia tai nilkkoja, vaikka minun, tulisi syödä että saisi 200 grammaa proteinia.
kun mä just katselin kasvisten kuvia, semmosia kasvinpaloja josta säkin tykkäät, siinä niitä oli, tosi vähärasvasia mut mä saan aina rasian margariinia mukaan kaupasta, eikä yhtään multa möykkyä seassa, mä niin tykkään niistä multamöykyistä, niissä voi olla vaikka matoja, pääsis kalaan ja sais ruokaa.
EDIT: Tohon piti laittaa kuva, eli toi Ebäin inkki siinä kun sillä suurennoksella katsoo niin uskaltaisiko syödä, minä en menisi lähellekkään, hirveän näköistä tavaraa.
https://www.ebay.com/itm/DArtagnan-ABF- ... 1422774828