Heippa taas
En pääse kirjoittelee yhtään niin usein kuin haluaisin, harmi. Ei pysty tässä koneella tekee oikein mittään kun tuo pikku likka haluaa myös painella näppäimistöä:)
Nyt tuo karsee vihree näytti mikromillin alle 70

Siitäkin tuli toooosi hyyyvä olo!!!
Se pitää Koltta paikkansa, siis tämä oppiminen. Mutta onneksi on tämä forumi mistä saa apua. Mutta hyvähän se on itsekin miettiä asioita, tajuu sitten paremmin. Ja älyy miettiä "laajemmin", kuin vain tätä hetkeä. Ja niinpä! Kun noi Håkan Blööt ja muut jauhonakit & suklaa patukat & limut & roiskeläpät (saarioisten pizzat) sun muut eivät enään auta heikotukseen, niin joutuuhan sitä tosissaan miettimään uusia vaihtoehtoja.
Se mistä mä olen ylpeä, on se että en ole sortunut niihin, vaikka olo ollut nälkäinen ja ne olisi niin helppoja vastauksia
Riddykin; mulla on aika usein leipäjuustoa ja sitä syön illalla. Se on mun mielestä aika täyttävää, joten ei paljon tarvitse syödä. Manteli on ihan sika hyviä, sen takia niitä ei meillä ole, kuin tosi tosi harvoin. Mä syön kaiken kerralla muuten. Ja juu, säännölliset ruokailut pitää olon todellakin tasaisena. Sen olen myös huomannut. Joko tasaisen iloinen tai tasaisen vihainen, mutta tasaisena kummiskin