karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-28 22:27:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: no se paino nousi
ViestiLähetetty: 2011-08-08 06:23:08 
Poissa
sintti
sintti

vaikka olis saanut pudota :evil: ! Siskollani oli pudonnut ekalla viikolla 1,5 kg, mutta mulla nousi 800g. Rasvan kanssa olen lätrännyt, (liikaako?), ja voita käyttänyt. Nälkä kyllä tulee ihan normaalisti niin kuin ennenkin, ja ajattelinkin että syön ehkä liian usein kun vertaan toisten syömisiin. Rasvassa paistettu juustolla höystetty muna alkaa hieman ällöttää, niin ettei tää nyt niin kauhean herkulta ja helpolta ole tuntunut. Se täytyy sanoa, että leuasta on hävinnyt keväällä siihen tulleet epmääräiset näpyt, samoin turvotusta ei ole. Mutta kuten mieheni aamulla totesi, ilmavavat ei näytä hävinneen minnekkään :oops: .Mitä teen väärin?

Viestin otsikko: Re: no se paino nousi
ViestiLähetetty: 2011-08-08 06:50:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Nou hätä,peli ei ole vielä pelattu.Kuinka useasti syöt,liikutko?Kuinka paljon sitä rasvaa oikein käytät,ei sitä ole tarvis liikaa käyttää :D,lisää sitä rasvaa maltilla,niin ettei ei ällötä.Ihan vaan maun vuoksi.Hiljaa hyvä tulee.Nyrkkisääntönä on että syö 3 tai 4 kertaa päivässä,ei välipaloja!Syö joka kerta itsesi kylläiseksi mutta et syövyksiin eli ähkyyn.Kuinka paljon syöt hiilareita,ja mistä lähteistä niitä saat,kerro se meille.Laitappa tähän esimerkkipäivä ruokailustasi.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 08:11:05 
Poissa
sintti
sintti

Jaa, mitäs mä eilen söin?
Aamupala
-2 paistettua munaa
-partajugua n. 1 1/2 dl
- mustikoita n.1 dl
-kahvia muki punaisella maidolla
-kurkkua

vp
-partajugua n. 1/2 dl
-mustikoita 2 rkl

lounas
-broilerin rintafile
-kastike kuohukermasta, n. 1/2 dl
-sipulia
-herkkusieniä voisa freesattuna
-salaatti, tomaattia, kurkkua
-oliiviöljyä n. rkl
-aurajuustoa 2 tl
-pari palaa tummaa suklaata 70 %
-kahvi

Päivällinen

-mantelileipä(sivuston ohjeen mukaan tehty)
- voita
-koskenlaskijajuustoa siivu
-kurkkua
-3 nakkia

ip
- mantelileipä
-voita
-meetvurstia 2 siivua
-kurkkua
-teetä

Onhan tossa paljon, mutta kait sitä isolle ihmiselle tulee nälän tunne jos on tottunut kokoajan jotain puputtamaan ja nyt vähentää. Perunaa en ole paljon syönyht ennenkään kun en siitä tykkää, vain kun se on "kuulunut" ateriaan. Riisiä söisin sitten enemmä, samoin pastaa.
Välipalan söin aamulla, koska aamupala oi melko aikaisin bvaikka oli sunnuntai. Ja työpäivinä en selviä lounaaseen 11.15, jos syön aamupalan 5.50 enkä siinä välissä mitään. Olen laitoshuoltaja ammatiltani joten liikuntaa tulee työpäivän aikana, lenkillä käyn kolme-neljä x vk, salilla 1-2 x vk.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 08:23:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Painon putoamisen kanssa ei pidä hötkyillä, odottele nyt rauhassa pari kuukautta ja mene sitten puntariin. Ootko muuten katsonut koomakulutuksesi? Minulla henkilökohtaisesti painon laskua tapahtuu vain jos menen hieman alikaloreilla, jollakin toisella se voi vaatia runsaampaa kalorimäärää. Tosi yksilöllisiä nämä laihtumiset ja siihen vaikuttavat asiat tuntuu olevan :) Niin ja käytä mittanauhaa vyötärösi ympärille, se kertoo usein aika paljon, ei vain se puntari :)

ViestiLähetetty: 2011-08-08 08:38:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kauanko olet nyt karpannut?En kyllä vielä olisi kauhean huolestunut tuosta aika vähäisestä painon noususta.Minullakin on paino nousi aluksi mutta vyötärö kaventui muutamalla sentillä.Ei kannata liiaksi luottaa puntariin,mieluummin mittaisin mittanauhalla vyötärön ja rinnanymärystä vaikka viikoittain,tai ehkä ottaisin jotkut "motivaatiohousut" tai jonkun muun vaatteen johon olisi aikomus mahtua joskus.Pelkkän painon seuraaminen saattaa johtaa harhaan.Aluksi oli vaikea kuvitella pärjäävänsä vain kolmella aterialla ilman välipaloja,mutta nopeasti siihen tottuu.Mutta on parempi kuitenkin ettei ole nälkä.Karppaaminen on toisille helppoa,ja toisille se on ainaista säätämistä,joten kärsivällisyyttä tarvitaan

lueppas täältä jos homma ei pelitä toivomallasi tavalla viewtopic.php?f=1&t=8016

ViestiLähetetty: 2011-08-08 09:01:17 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

vesimies65 kirjoitti:
Jaa, mitäs mä eilen söin?
Aamupala
-2 paistettua munaa
-partajugua n. 1 1/2 dl
- mustikoita n.1 dl
-kahvia muki punaisella maidolla
-kurkkua

vp
-partajugua n. 1/2 dl
-mustikoita 2 rkl

lounas
-broilerin rintafile
-kastike kuohukermasta, n. 1/2 dl
-sipulia
-herkkusieniä voisa freesattuna
-salaatti, tomaattia, kurkkua
-oliiviöljyä n. rkl
-aurajuustoa 2 tl
-pari palaa tummaa suklaata 70 %
-kahvi

Päivällinen

-mantelileipä(sivuston ohjeen mukaan tehty)
- voita
-koskenlaskijajuustoa siivu
-kurkkua
-3 nakkia

ip
- mantelileipä
-voita
-meetvurstia 2 siivua
-kurkkua
-teetä

Onhan tossa paljon, mutta kait sitä isolle ihmiselle tulee nälän tunne jos on tottunut kokoajan jotain puputtamaan ja nyt vähentää. Perunaa en ole paljon syönyht ennenkään kun en siitä tykkää, vain kun se on "kuulunut" ateriaan. Riisiä söisin sitten enemmä, samoin pastaa.
Välipalan söin aamulla, koska aamupala oi melko aikaisin bvaikka oli sunnuntai. Ja työpäivinä en selviä lounaaseen 11.15, jos syön aamupalan 5.50 enkä siinä välissä mitään. Olen laitoshuoltaja ammatiltani joten liikuntaa tulee työpäivän aikana, lenkillä käyn kolme-neljä x vk, salilla 1-2 x vk.

Syöt aika usein. Silloin ei rasvanpoltolle jää aikaa. Kokeilepa syödä vain kolmesti päivässä. Syö kolme kunnon ateriaa. Unohda noi karppileipäset toistaiseksi. Käytä rasvaa ja prodea niin runsaasti että nälkä pysyy aterian jälkeen pois 5-6h.Rintafile on rasvatonta. Syö mieluummin koipea. Jos filettä niin sit kaveriksi voita. Valitse rasvaisia lihoja.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-08-08 09:10:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pikkuhiljaa hyvää tulee, mutta lyhyt kommentti tuohon ruokalistaukseen. Sinulla oli vihanneksena enimmäkseen kurkkua ja kerran tomaattia. Kokeile muitakin vihanneksia, koska nuo eivät ole kyllä parhaimmasta päästä maultaan tai ravintoarvoiltaankaan.
Itse en ole kovinkaan innostunut kylmistä salaatteista, joten oma valinta useimmiten on lämpimät vihannekset haudutettuina pannussa tai uunissa. Juustoilla saa mukavasti makua, mutta liikaa ei kannata kuorrutella, menee maku vähän ykstotiseksi.
Mielestäni helpoin alku vihannesten makumaailmaan on nuo edulliset nuppuvihannekset. Voit paistaa oliiviöljyssä sipulia, valkosipulia, nuppuvihanneksia ja joukkoon ruokajugurttia, sulatejuustoa tai jotain muuta rasvaista juustoa esim. sinihometta, mausteiksi suolan lisäksi esim. korianteria, kurkumaa, muskottipähkinää, mustapippuria ja yrttejä (persiljakin on kiva tuossa). Välillä voit heittää tuohon mukaan vaikka pussillisen katkarapuja. Eli vihannesten monipuolinen käyttö innostaa sinua ja helposta kannattaa aloittaa. :smt023

ViestiLähetetty: 2011-08-08 11:33:59 
Poissa
sintti
sintti

Taustaa sen verran, että olen "laihduttanut" 5-vuotiaasta asti, eli n. 40 vuotta. Ainoat kerrat kun olen ollut normaalipainoinen, olen onnistunut 80-luvun alun PV-ruokavaliolla.Siis painonvartijat, ja se oli siihen aikaan AIVAN erilaista kun nykyiset pointsit sun muut. Todella pieniä annoksia ja tietysti vähän rasvaa ja hh. Tietoa on ravinnosta kertynyt koulutuksen kautta, joten periaatteessa tämän pitäisi olla "piece of cake", mutta kun ei ole. Kasviksia syön todella paljon, tuo oli vain yksi sunnuntai."Edellisessä elämässä" joka aterialla salaatti ja lämpimät kasvikset jos niitä on tarjolla. Katkarapuja en ole koskaan voinut sietää joten niitä en aio syödä jos ei siihen mitään todella painavaa syytä ole.
Homejuustosta pidän, mutta kun en ole suolaisen ystävä, niin en saa sitä menemään kovin paljon. Samaa tekee pekoni joka on todella suolaista. Ongelmani siis on ollut leipä ja juusto sekä leivonnaiset ja karkit.
En aio vielä luovuttaa, mutta jos oikeasti tässä ei mitää ala kuukauteen tapahtua, niin vaihdan GFG:hen. Kiitti kuitenkin kaikille vastauksista =D> .

p.s. lounaalta oli näemmä unohtunut keitetty kukkakaali.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 11:44:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Saisiko vielä sellaiset perustiedot udella kuin ikä, koko ja sukupuoli?
Entä millainen muuten vointi noilla eväillä on ollut, onko puhtia riittänyt?

Karppauksentapainen aloitettu 28.12.2010
Tavoitteena lievä ylipaino (72,5 - 86,5 kg) loppuiäksi.
Ruokapäiväkirja kesältä 2011

ViestiLähetetty: 2011-08-08 13:22:21 
Poissa
sintti
sintti

kynteli kirjoitti:
Saisiko vielä sellaiset perustiedot udella kuin ikä, koko ja sukupuoli?
Entä millainen muuten vointi noilla eväillä on ollut, onko puhtia riittänyt?

Juu, kyllä saa udella :D .
Nainen, 46v, 168cm 96 kg, kaksi raskautta joista toisen aikana sokerit korkealla, mutta huomattiin vasta synnärillä kun poika oli yli 5kg.
Vointi on kyllä ollut melko hyvä,ei juuri päänsärkyä,mutta karmea jano. Ja vettä olen kyllä tottunut juomaan sekä kotona että töissä. Vatsa kyllä toimi, eikä suurempia mielihaluja ole ollut. Mutta mä olenkin sellainen "heti 30 kg pois"-tyyppiä, ja siksi mulla varmaan pinna aina meneekin kun haluaisin onnistua nopeasti. Juu kyllä tiedän ettei tuota määrää voi nopesti saada pois, mutta tosiaan kun olet koko ikäs ollut ylipainoinen niin jonkun ratkaisun tähän haluaisi saada.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 13:48:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä kyllä nyt vain jatkaisin entiseen malliin ja katsoisin kuukauden päästä, miltä näyttää. Paitsi että jos paistettu muna tms. alkaa tympiä niin etsisin mieleisemmän vaihtoehdon. Saa ne munat keittääkin, ja saa sitä toisaalta jotain muutakin syödä kuin niitä, jos ei missään muodossa alas mene. Juu ja ei ole painavaa syytä lisätä ruokavalioon katkarapuja :) Mitään omasta mielestä pahaa ei kannattaisi syödä. Hyvä että olet tottunut vihannesten purija.

Ruokamäärä kuulostaa vähän isolta, mutta toisaalta sinulla kyllä varmaan työssä myös kuluu, joten en sitä heti rupeaisi pienentämään, vaan odottelisin, alkaako ruokahalu itsekseen vähentyä. Jos ei kuukauden päästä ole mitään tapahtunut niin sitten voi ruveta hienosäätämään annoskokoa, prodemäärää per annos, maitotuotteiden määrää tai jotain, mutta kiirettä ei ole.

Karppauksentapainen aloitettu 28.12.2010
Tavoitteena lievä ylipaino (72,5 - 86,5 kg) loppuiäksi.
Ruokapäiväkirja kesältä 2011

ViestiLähetetty: 2011-08-08 15:09:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Älä luovuta, älä luovuta [-o<

Mulla itelläni on etanan aineenvaihdunta, on ollut aina, mikä sit hiukan pännii :? , joten sallin itselleni punnituksen kerran kahdessa viikossa jos silloinkaan. Tiedän kokemuksesta ettei mulle ole mitään poppakonsteja pudottaa painoa nopeasti ja mikä tekee soukistumisestani vielä todella paljon hankalampaa on että olen "mulle heti kaikki nyt" ihminen...

Olen tässä karppaamisessa vielä noviisi (takana reilu 4 vko:a) etten voi paljon sanoa suuntaan tai toiseen, paitsi että mun on ollut todella hankalaa löytää oikeaa ruokavaliota.
Kokeilen edelleen erilaisia yhdistelmiä, ruokia, mausteita ym variaatioita koska en voi olla ikinä varma mitä tänään tekee mieli. Tai tekeekö mitään "sallittavaa" esim. lämpimät ruoat on tökkinyt mulle melkoisesti ja ensin myös minimi 3-4h välein syöminen kun kerralla en saa syötyä niin paljon. "Siirrän" nälkää vettä ja kahvia(vihreää teetä) juomalla ja siihen kyllä tottuu, usko tai älä :D
Kahden viikon jälkeen mieheni sanoi että poskeni on mennyt "kuopalle" ja kaksoisleuka pienentynyt :lol: . Uskaltauduin vaa'alle ja kas, 3 kg pudonnut! En uskonut silmiäni :shock:
Tuskin olen itseäni ketoosiin vieläkään saanut koska hiilarien pitäminen alle 20g/pvä on mulle yhtäkuin mahdotonta, näköjään :smt013 mur, mutta silti en lakkaa yrittämästä koska en vain anna periksi piru vieköön näille läskeilleni!!!

Tämä kaikki vuodatus on siis tsemppiä tsemppiä ja vielä lisää tsemppiä sulle, uskotaan että tämä tästä vielä lähtee rullaamaan :smt043

ViestiLähetetty: 2011-08-08 15:23:29 
Poissa
sintti
sintti

karppari55 kirjoitti:
Pikkuhiljaa hyvää tulee, mutta lyhyt kommentti tuohon ruokalistaukseen. Sinulla oli vihanneksena enimmäkseen kurkkua ja kerran tomaattia. Kokeile muitakin vihanneksia, koska nuo eivät ole kyllä parhaimmasta päästä maultaan tai ravintoarvoiltaankaan.
Itse en ole kovinkaan innostunut kylmistä salaatteista, joten oma valinta useimmiten on lämpimät vihannekset haudutettuina pannussa tai uunissa. Juustoilla saa mukavasti makua, mutta liikaa ei kannata kuorrutella, menee maku vähän ykstotiseksi.
Mielestäni helpoin alku vihannesten makumaailmaan on nuo edulliset nuppuvihannekset. Voit paistaa oliiviöljyssä sipulia, valkosipulia, nuppuvihanneksia ja joukkoon ruokajugurttia, sulatejuustoa tai jotain muuta rasvaista juustoa esim. sinihometta, mausteiksi suolan lisäksi esim. korianteria, kurkumaa, muskottipähkinää, mustapippuria ja yrttejä (persiljakin on kiva tuossa). Välillä voit heittää tuohon mukaan vaikka pussillisen katkarapuja. Eli vihannesten monipuolinen käyttö innostaa sinua ja helposta kannattaa aloittaa. :smt023

Olen melko "laimeitten" makujen ystävä, en pidä voimakkaista mausteista. Tykkään siis että ruoka maistuu sille mitä se on eikä jollekkin mausteelle. Kurkut saan kesällä meidän omasta kasvihuoneesta ja väittäisin että se on hieman maukkaampaa kuin "kaupan" kurkku :wink: Suolaisuus on esim. yksi sellainen mistä en kauheasti pidä, esim, sipsejä ja grilliruokaa en ole koskaan himoinnut.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 15:26:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

vesimies65 kirjoitti:
jos oikeasti tässä ei mitää ala kuukauteen tapahtua, niin vaihdan GFG:hen.

Se on onkin sitten loppu elämäsi mittainen suo. Eikös se ollut tän Jutan juttu? Käsittääkseni se on itsekin sillä kuurilla vähän väliä.

Selailin vaan nopsaan eikä mulla oo lasejakaan päässä, joten saatan toistaa jo kerrottuja asioita...Alussa kannattaa toki syödä kun on nälkä. Kyllä se kohta helpottaa. Kohta voit alkaa kysellä itseltäsi onko sinulla nälkä vai tekeekö vain mieli syödä.
Sittemmin siirtyminen kolmeen kunnon ateriaan päivässä lautasmallin mukaan. Oon apinoinut lautasmallin virallisterveelliseltä puolelta, mutta siihen koloon johon lykättäisiin perunaa, pastaa tai riisiä laitan kasviksia. Rasvaa eri muodoissa lisäilen jotta ruoasta tulee herkullisen maukasta, ei enempää.
Joillakin se rasvan kanssa läträäminen toimii, ei kaikilla. Ainakaan mulla.

Opettelu vie aikansa, mutta palkitsee kyllä. Tsemppiä :D

ViestiLähetetty: 2011-08-08 15:31:42 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Välipala ja ilatapala pois. Kolme kunnon ateriaa, ei mitään -paloja. Rasvaa reilusti mutta EI PALJON!

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-08-08 17:53:31 
Poissa
sintti
sintti

Mirka kirjoitti:
Välipala ja ilatapala pois. Kolme kunnon ateriaa, ei mitään -paloja. Rasvaa reilusti mutta EI PALJON!

Okei, mä yritän :? , mutta helppoa ei ole se oikean määrän löytäminen.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 18:04:52 
Poissa
sintti
sintti

Tonttu Torvinen kirjoitti:
vesimies65 kirjoitti:
jos oikeasti tässä ei mitää ala kuukauteen tapahtua, niin vaihdan GFG:hen.

Se on onkin sitten loppu elämäsi mittainen suo. Eikös se ollut tän Jutan juttu? Käsittääkseni se on itsekin sillä kuurilla vähän väliä.

Selailin vaan nopsaan eikä mulla oo lasejakaan päässä, joten saatan toistaa jo kerrottuja asioita...Alussa kannattaa toki syödä kun on nälkä. Kyllä se kohta helpottaa. Kohta voit alkaa kysellä itseltäsi onko sinulla nälkä vai tekeekö vain mieli syödä.
Sittemmin siirtyminen kolmeen kunnon ateriaan päivässä lautasmallin mukaan. Oon apinoinut lautasmallin virallisterveelliseltä puolelta, mutta siihen koloon johon lykättäisiin perunaa, pastaa tai riisiä laitan kasviksia. Rasvaa eri muodoissa lisäilen jotta ruoasta tulee herkullisen maukasta, ei enempää.
Joillakin se rasvan kanssa läträäminen toimii, ei kaikilla. Ainakaan mulla.

Opettelu vie aikansa, mutta palkitsee kyllä. Tsemppiä :D

Onhan se loppuelämän suo, mutta musta tuntuu että minkä vaan ruokavalion noudattaminen on loppuelämän suo, jos aikoo terveenä ja sopusuhtaisena pysyä. Onhan niitäkin jotka syövät "kaikkea" mutta kohtuudella, eikä tunnu missään. Ne vaan osaavat sen eikä taida tulla mistään ruoka-aineesta ongelmia.
Viime keväänä olin tuolla GFG:llä, ja paino putosi n. 10 kg, ei huippuvauhtia silloinkaan, mutta kun palasin ns. normaaliin, alkoi se hiilarien (lue sokerin ja karkin) mässyytäminen ja + 13 kg. Esim Patrik Borgin "rentoa painonhallintaa" ei kyllä sovi mulle.Ihmiselle joka ei osaa hallita syömisiään ei kertakaikkiaan voi sanoa että syö vaan kaikkea m itä haluat mahas täyteen! Kun ei sitä rajaa tule missään, niin tarvitaan ainakin aluksi joitakin määriä, mikä on sopiva annos.
No, tämä oli mun mielipiteeni ja muilla on omansa, mutta tosiaan 40v. kokemuksella mulla on kanttia sanoa näin.

ViestiLähetetty: 2011-08-08 18:11:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No itselläni meni n. 10kk ennenkun löysin sopivat makromäärät itselleni.
Eli ihan oikeasti syön vain sen verran et vatsa on just ja just täynnä, en väkisin tunge rasvaa jokapaikkaan. TÄysrasvaisia tuotteita käytän ja paistan toki voissa mut en uita voissa. Jos olen tehnyt kermakastikkeen, tai mulla on rasvaista lihaa niin kasviksiin en välttämättä enää lisää rasvaa, tai sitten vaan pienen määrän n. pari grammaa makua antamaan.
Kuljetan töissä pähkinöitä mukana, jos tuntuukin et nälkä iskeekin ennen aikoja, niin kourallinen maapähkinöitä (n.10g) riittää pitämään nälkää poissa kunnes pääsen syömään.

Itse omasta kokemuksesta voisin suositella et syöt vatsan suht täyteen, vähennät välipalojen määrää ja pidät varmuuden vuoksi pähkinöitä mukana. Sit jos nälkä tulee ennen aikoja niin sitten hieman lisää rasvaa ja lihaa ruokiin ja sit taas katsot miten pitkälle jaksat!! Itse annan itselleni luvan syödä pari palaa juustoa jos nälkä iskee eikä muuta ole saatavana, vaikka tulisi syötyä yli 3kertaa.

Niin ja huomasin että annoskootkin alkoivat olemaan samaa luokkaa kuin ennen, eli tarkoitus on et annoskoot pienenee kun rasvaa lisätään.
Kärsivällisyyttä peliin!!

ViestiLähetetty: 2011-08-08 18:14:41 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kun jo kokemuksesta tiedät miten edellisellä kerralla kävi GFG:llä niin mitä järkee sitä on kokeilla uudestaan. Jos syömisenhallinnan kanssa on ongelmia niin just siinä karppaus voi sua auttaa ja painokin sit putoaa ajan kanssa.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-08-09 06:03:23 
Poissa
sintti
sintti

Kirrimirri kirjoitti:
Kun jo kokemuksesta tiedät miten edellisellä kerralla kävi GFG:llä niin mitä järkee sitä on kokeilla uudestaan. Jos syömisenhallinnan kanssa on ongelmia niin just siinä karppaus voi sua auttaa ja painokin sit putoaa ajan kanssa.

No siis GFG:llä kävi huonosti koska lopetin sen! Kaikkien ruokavalioitten kanssa on se, että sitä on noudatettava, ei poikkeuksia, ja sehän tässä mua rassaa etten voi syödä ja elää miten haluaisin vaan on aina jätettävä jotain pois. :evil: Tässä ei ole enää varaa painon nousta yhtään, 168 ja 96 kg on 30 kg liikaa, ja nyt se on noussut kilolla viikossa. Turvotus on hieman laskenut, mutta ei nää kireet työhousut ole sen mukavammat kun 2 vk sitten.( tajuan et ei viikossa viel ihmeitä tapahdu).Tänä aamuna sit heräsin aikamoisiin vatsakipuihin, mistä lie johtunee.Noh, katsotaan, mulla on lääkärin vastaanotto 2 vk päästä,mitä sanoo reuma.maksa ja munuaiskokeet, niistä riippuu jatkanko.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00