Tervehdys! Karppiinnuin noin viisi viikkoa sitten ja olo onkin ollut mitä mahtavin, tosin hieman malttamaton.. Vaakaa en omista, mutta mittanauha on ollut käytössä. Makroja olen laskeskellut lähes päivittäin ja yleensä viitenä päivänä viikossa ovat n. hh 20-30 rasvaa 100-160 ja protskuja n.100. Parina päivänä viikossa hiilarit ovat pikkasen korkeammalla n. 40-60, ei kuitenkaan mitään ördäystä. Noh, ehkä kerran
Näyttäisi siltä, että n.1-1.5 cm olisi lähtenyt. Toisaalta eihän yksi sentti kerro yhtään mitään, olenhan saattanut erehtyä alkumittoja ottaessani. Siispä kysymys kuuluukin, jatkanko samoilla linjoilla ja odottelen lähtisikö toinenkin sentti? Vai kannattaisiko vaihtaa strategiaa? Eli kuinka kauan kannattaa kokeilla yhtä ennen kuin vaihtaa toiseen?
Syön yleensá kolme kertaa päivässä, aamiaiseksi yleensä pieni ruisnäkkäri voilla, juustolla , leikkeleillä ym. Viikonloppuisin yleensä joku munakassetti. Päivälliseksi lihaa, kanaa tai kalaa vihannesten kera. Silloin tällöin kreikkalaista jogurttia tai pähkinöitä/siemeniä välipalaksi. Illalliseksi myös lihaa, kanaa tai kalaa paistetuilla vihanneksilla tai salaatilla. Oliiviöljyä kuluu aika surutta, samoin voita. Kahvia kolme pientä kuppia päivässä. Viikonloppuisin Pärjään kahdella. Vedenjuontia olen kanssa tarkkaillut, tänäänkin oli jo neljään mennessä iltapäivällä mennyt kaksi litraa, joten uskoisin juovani tarpeeksi.
Pituutta on 161 cm ja masun paksuin kohta n. 106 cm.
Kiitos jos joku jaksaa kommentoida
