kynteli kirjoitti:
Aloittajalta kysyisin, onko tarkoituksesi pitää joku tilapäinen nakki-pekonikuuri nyt vain, ja jos niin mitä sen jälkeen olet suunnitellut? Tai onko tuo nyt induktiovaiheen ruokavaliosi, johon aiot vähitellen ruveta lisäämään hiilaria? Vai ajattelitko olla lopun ikääsi tuolla kieltämättä ankean ja yksipuolisen kuuloisella ruokavaliollasi? Tästä nimittäin myös riippuu vastaus kysymykseesi, onko mättösi ok.
Miksei tuommoinen(kin) parin viikon induktioruokavalioksi kävisi, mutta ei missään tapauksessa kovin pitkän aikaa noudatettavaksi, sen verran yksipuolista on. Pidemmän päälle parhaat tulokset tulee, jos löytää sen loppuelämänsä ruokavalion, ja sellaiseksi tuosta mitä nyt syöt ei tietenkään ole.
Itse kokeilin joskus (itse asiassa pariinkin kertaan) alle 20 g päivähiilareilla prodea ja rasvaa rajoittamatta syömistä, ja samoin kävi, paino ei laskenut kuin muutaman kilon ja sitten jymähti. Ja koko ajan teki mieli syödä. Minä kyllä en liikkkunut juurikaan eli kalorit olivat reippaasti plussalla. Eli ei se kaikilla toimi.
No eihän tuo ole tavaksi jäämässä
tuo on tuon ketoosin takia ja sit noiden makrojen, ku ne pysyy aikalailla kondiksessa tuolla

tuota on helppo noudattaa.
Tänäänkin jätin normaali päivällisen väliin ja herkuttelin k-kaupan valmiilla Grilli-kyljellä n.100g, ja kanankoivella 100g ja kanan semmonen luuton pala100g. (mikä lie oli nimeltään

) ja tuttuja kurkun palasia

kyllä mä niitä kasviksia alan liisäämään nyt pikkuhiljaa.. En vaan saa kaikkia menemään alas kirveelläkään, oksettaa jotkut esim. paistettu kesäkurpitsa. on niin helvetin löllö
Ja eikö se kummiskin ole laihuttamisen tarkoitus ja periaate myös että se tehdään niin että se ei ole epämiellyttävä kokemus.
Kuitenkin tästä olen ottamassa elämäntavan, ja muutan tuon ruokavalion karpiksi. Joskus tietenki vähän pottua tai vastaavaa, mutta kyllä tuo hiilari-helvetti saa riittää nyt.
Tavoitteena olisi nyt pikku hiljaa nostella hiilareita, ja vähentää rasvaa.
Tuosta prodesta en oikeen tiedä mitä sille tehdä, ku olen rakennuksella päivät töissä ja tuntuu että lihasmassa on aika heikolla välillä.
Välillä tuntuu että voimat loppuu ku jotain kantaa, ei ennen kyllä oikeen tuollaista ollut. Tuntuu että voimat vain hiipuu ja alkaa heikottaa ku kantaa pitkää matkaa jotain.
Mitä mieltä porukka on banaanista? tuolla jotkut tyrmää ja jotkut suosittelee. ottaa nyt sit selvää. mut niinku yleensä mikä on banaanin kohtalo. paljonhan siinä on hiilareita mutta onko ne niitä hyviä jotka ei periaattessa haittaa karppausta

maitorahkaa ostin ja marjoja kaupasta. vähän vaihtelua ruokavalioon ja lisäystä. Eikö neitsyt oliivi-öljy passaa myös siihen sekaan marjojen kanssa? olis silloin kaikkia makroja jonkun verran
kiitokset kovasti kaikille vastanneille, kyllä noista jotain taas vähän aukesi.
vastailla saa myös lisää, jokaisen näkemys on vähän eri mutta kyllä niistä aina apua on.. jokaisellahan on oma ja yksilöllinen kroppa joka käyttäytyy jokaisella erilailla