MANNAHARI kirjoitti:
mitä muut laittavat kahviinsa?
eli vinkkejä/vaihtoehtoja kahviin laitettavaksi "lantriksi". kolme tai neljä kuppia päivässä pitäisi tuota kofeiinia saada..ja kun jokaiseen kuppiin hulauttaa desin kermaa, vot.
siirrynkö cola-linjalle vai juonko mustan vai lopetanko kahvin kokonaan, pliis ei!?
kiitokset etukäteen
Kolme desiä kuohukermaa = 9g hiilaria.
Oliko tuo 9 grammaa sinun hiilarirajasi - ja jos niin miksi ihmeessä?
Ei silti, jos haluat ekan viikon aidon Atkinssin induktion (joka ei ole ainoa tapa karpata tai laihtua, jota kaikki eivät tarvitse ja joka ei kaikille edes sovi), niin sinne ei kerma kuulu muutenkaan kuin rajallisina annoksina... eikä muuten kai kahvikaan, jos nyt muistan oikein?
(... ja asian vierestä: itse olen niitä, jotka eivät ole koskaan voineet hyvin induktiohiilareilla, joten karppaan 50+ hiilarigrammalla.
Ja sinne mahtuisi rehua enemmän kuin mitä pystyn syömään 1-2 kahviin käytetyn kuohukermadesin lisäksi,
joten joudun käytännössä täydentelemään hiilareita myös juureksilla ja satunnaisella hedelmällä hyvän olon ylläpitämiseksi)
_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä.
Tyyli täällä, kliksEi eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)