karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-01 15:54:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 853 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 843 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-11-29 10:36:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liia kirjoitti:
Ei edes kaakaota.. Mä olen jäänyt johonkin lasten tasolle tämän juomisen suhteen. Kylässäkin aina otan lasten pöydästä juomiset :D

Kyllähän karppaaja saa juoda kaakaota, kunhan teet sen kunnon maitoon tai kerma-maitoon ja oikeasta kaakaosta eikä mistää sokeria pursuavasta kaakaojauheesta :wink:

ViestiLähetetty: 2010-11-30 10:40:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

JA HYVÄÄ HUOMENTA!! :) Paino jumittaa hei!!! :/ nyt ei oo grammaakaan tippunut ja se varmaan johtuu noista hautajaisista yms vaikka koitin olla syömättä mitään ja muutenkin noi viime viikon repsahdukset vaikuttaa varmaan!

Nyt ollu taas hyviä päiviä ja aamupalaa paistelen uunissa eli:
Wilhelm makkara missä 30g juustoo, ohuita (juustohöylällä) siivuja kesäkurpitsaa 50g ja 40g paprikaa ja 40g raejuustoa :) kahvia kermalla ja makeutusaineella (mut ihan vähän vaan!)

hh.5,2 g r.32,4 g pr.25,4 g

Päivällisestä ei mitään käryä (vielä) Täytyy varmaan käydä kaupassa uusiks hakemassa broileria ja wok vihanneksia tuolla onkin :)

KYSYMYS!! Kauanko Partajugu kestää? En löytänyt päivämäärää sieltä ja en uskalla enää syyä sitä ku on pari viikkoa ollu kaapissa :I

Muokkasin määriä :lol:

Kuva

Läskit pois alta, tervetuloa hoikka ja terve elämä!

ViestiLähetetty: 2010-11-30 12:04:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ei tää napostelu ota nyt millään loppuakseen :evil:
Eilen leivoin esikon kanssa pipareita koulun juhlia varten ja pakkohan niitä oli maistaa.. Ja tänään aamulla tuli myös vähän maisteltua niitä.
Ja toinen vaikea juttu on tuo juominen. En ole koskaan ollut mikään kova juomaan ja nyt kun siitä yrittää tehdä pakkoa niin vielä vähemmän maistuu. Ei mene kuin ehkä nippanappa litra päivässä vettä. Ennen en yhtään välittänyt vedestä vaan tuoremehuja join niin nyt sentään vesi maistuu mutta ei vaan tarpeeksi vielä. :D
Ja nyt olen kaappiin ostanut kevytmaitoa ettei tule minun juotua sitä. Jopa kevytmaito maistuu minun suussa liian rasvaiselta. Parempi ilman maitoa kokonaan. Ruoka on alkanut menemään ihan veden kanssa ja hyvä niin :)

ViestiLähetetty: 2010-11-30 20:05:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liia kirjoitti:
Ei tää napostelu ota nyt millään loppuakseen :evil:
Eilen leivoin esikon kanssa pipareita koulun juhlia varten ja pakkohan niitä oli maistaa.. Ja tänään aamulla tuli myös vähän maisteltua niitä.
Ja toinen vaikea juttu on tuo juominen. En ole koskaan ollut mikään kova juomaan ja nyt kun siitä yrittää tehdä pakkoa niin vielä vähemmän maistuu. Ei mene kuin ehkä nippanappa litra päivässä vettä. Ennen en yhtään välittänyt vedestä vaan tuoremehuja join niin nyt sentään vesi maistuu mutta ei vaan tarpeeksi vielä. :D
Ja nyt olen kaappiin ostanut kevytmaitoa ettei tule minun juotua sitä. Jopa kevytmaito maistuu minun suussa liian rasvaiselta. Parempi ilman maitoa kokonaan. Ruoka on alkanut menemään ihan veden kanssa ja hyvä niin :)

Testaas juoda vettä huoneenlämpösenä, mulle maistuu paremmin ja onkin jotenkin muka makeampaa :)

Mun makrot tänään: 15,9 g 65,5 g 62,1 g aivan koistava päivä siis :) Sais rasvaa olla enemmän mutta mä oon tyytyväinen tähänkin

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-01 10:20:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Örh! Mulla on kamala vattatauti! Ollut pakko juoda tänään mehua kun tuntuu olevan ainut mikä pysyy sisällä... :( Ihan kuivunut olo kun koko yö meni vessassa eikä pysynyt vesi sisällä :oops: Syömiset pidän karppina (jos syön) mutta mehut saa tulla käyttöön täksi päivksi että menee tää kamala ohi! Täytyy selvitä lasten kanssa päivä kun mies on töissä... Se varmaan tuo jaffaa tullessaan... kamalaa ku molemmista päistä tulee ja samaan aikaan... YÄÄK!

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-02 09:43:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta :) Nyt on olo kuin uudella ihmisellä :D Mukava alottaa päivä sillä ettei oo ihan kamala olo :) No, josko sitä aamiaista pian tekis... Tsau :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-02 14:08:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pakko taas laittaa ylös-

hh:7.1 r. 31.3 pr.30.9

JA mihin kaikki kanssa sisaret on kadonneet :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-02 14:36:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Pitääpäs tulla tänne joukkoon mukaan. :) Näkyy olevan täällä aikasta samankokoista porukkaa kuin mitä itse olen.
Tosin mulla raskauden jäljiltä vielä n.4 kiloa jäljellä ja sitten ne kaikki muut ylimääräiset päälle. :oops:
Painon jos saisin 70 tippumaan niin voi että oisin onnellinen (vaan käyköhän siinä niin että nälkä kasvaa syödessä??) :lol:

Kertokaas mulle vielä että mistä saan tuollaisen ticcerin(vaimikäseonkaan?) tuohon alareunaan että voin päivittää aina painon sinne? :)
Täälä mietin että mitähän sitä ruuaksi? Jääkaapissa kun ei ole kermaa, muuten olisin tehnyt kasvisgratiinia.
No, ehkä keitän kasvikset ja lisään sekaan aimo annoksen OIKEAA voita, NAM!

ViestiLähetetty: 2010-12-02 14:41:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No ton mun mä sain napsauttamalla sellaista joltain toiselta ja pitäis onnistua siis ton mun tickerin kanssa myös :)

Tervetuloa joukkoon tummaan :D Mulla on kanssa raskaus kiloja ekaksi tohon 70kg asti ja sitten vielä 10g muuten vaan ylimäärästä... ritän nyt ekaks päästä tohon 68kg ja siitä sit hiljalleen alaspäin :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-02 17:44:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heipä pitkästä aikaa :mrgreen: Oon kyl käynyt lukemassa, mutten oo sit mitään ehtinyt/jaksanut kirjottaa. Pariin päivään en oo jaksanut ees hirveesti laskea makroja, mennään samalla tyylillä kun ennekin ja välil tarkasta annoksien makrot jos epäilyttää.

Kävin hakee kuntosalikortinkin tossa eilen vai toissapäivänä niin pitää vähän kattoo et syö salipäivinä vähän enemmän. :D Mulla itellä on esikoisen odotuslähtöpainosta jäljellä viel sellaset 13kg, mutta tästä viimeisimmästä raskaudesta on jotain 1-2kg =D> Ja poika on siis 2,5kk :) sellaset 60-65kg ois hyvä paino ja sillain et mahtus noihin koon38 farkkuihin taas 8) muttei haitta vaikka painaisin enemmän, pääasiat et niihin farkkuihin mahtuu.

Emo ja poikaset -07, -08 ja -10

ViestiLähetetty: 2010-12-02 22:20:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pannaas ylös päivän makrot :)

HH:10,1 g R:82,2 g PR:57,7 g

Rasvaa saisi taas olla enemmän mutta kun kerta toi mahatauti on muka päällänsä niin en oo pystyny enempää syömään... huomenna sitten enemmän jos pystyy :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-02 22:22:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

jennga kirjoitti:
Heipä pitkästä aikaa :mrgreen: Oon kyl käynyt lukemassa, mutten oo sit mitään ehtinyt/jaksanut kirjottaa. Pariin päivään en oo jaksanut ees hirveesti laskea makroja, mennään samalla tyylillä kun ennekin ja välil tarkasta annoksien makrot jos epäilyttää.

Kävin hakee kuntosalikortinkin tossa eilen vai toissapäivänä niin pitää vähän kattoo et syö salipäivinä vähän enemmän. :D Mulla itellä on esikoisen odotuslähtöpainosta jäljellä viel sellaset 13kg, mutta tästä viimeisimmästä raskaudesta on jotain 1-2kg =D> Ja poika on siis 2,5kk :) sellaset 60-65kg ois hyvä paino ja sillain et mahtus noihin koon38 farkkuihin taas 8) muttei haitta vaikka painaisin enemmän, pääasiat et niihin farkkuihin mahtuu.

Mun tarttis kanssa hakee salikortti tohon paikalliseen.. Maksaa 40e/kk :D
Oi ku pieni sulla on! Mulla on 1.5v poika ja 3.5v tytär. :) Vauva kuume olis mutta ei nyt ihan vielä :)))

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-03 08:38:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Huomenta.
Mä olen vähän isompi kuin muut.. nyt lähtenyt 5kg ja paino nyt 90kg.. Enkä voi edes lapsia syyttää kun paino on kyllä aina tippunut viimeistään imettäessä. Nyt on tullut ihan ennätyslukemat kylläkin. En edes viimeisilläni raskaana ole näin paljon painanut koskaan. Sitä painoa vaan tuli ja tuli tässä pikkuhiljaa.
Nyt kova yritys ensi kesäksi saada edes vielä 10kg pois mieluummin vaikka vähän enemmänkin :mrgreen:
Ja mulla lapset 8v 3v ja melkeen 1v.

ViestiLähetetty: 2010-12-04 00:10:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tänään on menty mututuntumalla eli en laskenut :D
Mutta isompi ilon aihe on SE että mä voitin tuolta RAY:n sivuilta kenosta 140e :D Pistin mä sinne kympin =D> =D> joulu on pelastettu :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-05 10:05:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heippatirallaa! Kirjoittelenpas minäkin sitten tänne, vaikka karppauksen aloitin jo 3.11. Viikkoja siis takana reilut neljä. Ikää tällä neidillä on 25 vuotta ja pituutta sellaiset 170cm. Lähtöpaino oli jotain 75-77kg luokkaa ja tänä aamuna vaaka näytti 69,9kg. 8) Kokoajan olen koittanut pitää hiilarit suunnilleen 20-30 gramman välissä ja repsuiltua on tullut ihan tietoisesti vasta kerran, silloinkin hiilarit jäi noin 70 grammaan.
Tänään söin aamiaiseksi porsaan uunilihaa 100 grammaa, pekonia 45grammaa ja munavoita 50 grammaa sekä kahvi kermalla. Makrot aamiaisen jälkeen: hiilareita 1,1 g, rasvaa 43,1 g ja proteiineja 39,5 g eli yhteensä 547 kcal. Tarkoituksella jätin hiilarit minimiin (eli kasviksia ei yhtään), koska tänään käyn kyläilemässä ja tiedän jo maistavani herkkuja, mutta kohtuudella.
Olen antanut itselleni luvan repsuiluun, koska ei tätä muuten jaksa. Ennen olin ruisleivän suurkuluttaja. 10-15 palaa ruisleipää päivässä oli ihan normaalia.. Ja oikeastaan nyt ensimmäisen viikon jälkeen en ole syönyt palaakaan ruisleipää. Ei tee edes mieli. Minuuttisämpylöitä olen muutaman syönyt ja ne kelpaa oikein mainiosti mun leivänkorvikkeeksi. Suklaanhimokin iskee aina välillä, mutta silloin otetaan noin 20 grammaa jotain 70% suklaata ja sen hiilarit mahtuu vielä ihan hyvin sen päivän makroihin. :wink:
Tavoitteena ois saada paino putoamaan näin aluksi pysyvästi noihin kutosella alkaviin lukemiin ja tämän hetkinen "suuri tavoite" on tuo 65kg. Sen jälkeen katsotaan oisko vielä tarvetta kaventua. Parit tavoitehousut odottaa kaapissa ja kun ne mahtuu mahaa puristamatta päälle niin jo vain kelpaa..

ViestiLähetetty: 2010-12-05 15:46:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huldiksellekkin tervetuloa :)

Mä söin aamupalaksi fetaa 20g ja kylmäsavu siikaa. yhteensä ehkä joku 50g noista tuli ja nyt mulla on tulella 150g broilerfile ja 50 (raakana punnittu) kesäkurpitsaa. Ja itku, mä ratkesin syömään yhden joulutortunkin aamulla :oops: [-X mut nyt ne on pakkasessa ja kaapissa ei oo mitään kiellettyä, koska tuntuu siltä että muuten ratkee heti! :(

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-05 20:25:50 
Poissa
sintti
sintti

Pakko nyt kirjottaa tänne että neljä viikkoa ja neljä kiloa!!! mii sou häpi (: en oo paljonkaa muuten kirjotellu näille sivuille, luen vaan paljon mut nyt piti tulla kertoo ku oon ilonen (: jei!

Iso Ulkoa Pieni sisältä

ViestiLähetetty: 2010-12-05 22:54:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

=D> =D> Hyvä suoritus! Hienoa!! =D> =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-06 11:27:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

HH.3,9 g R.35,3 g PR.49,4 g

Aamun makrot ja protskut hyppäs pilviin :D Aamupalaksi: paprikaa, tonnikalaa öljyssä ja fetäjuustoa :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-07 07:37:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mullakin alkoi :D tai olen karpannut jo pidemmän aikaa vaihtelevalla menestyksellä, mutta eilen alkoi nk. ketokarppausvaihe seuraavat 2 viikkoa (nyt ainakin) :) ... Siitä sitten eteen päin sopivasti lisää hiilareita vähän kerrallaan, kunnes oon tyytyväinen tuloksiini. Eiliset makrot:

energia 729 kcal
hiilarit 17 g
proteiinit 57 g
rasva 48 g

Ja paino putos -1.4kg :D turvotukset lähti viikonlopun jäljiltä liikenteeseen. Hiilarit pysy, kumma kyllä, hanskassa :) mut prodea ja rasvaa ois voinu lisätä roimalla kätösellä? Tästä on hyvä jatkaa ;) .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 853 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 843 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00