Morjenttes!
Aloitin maanantaina (8.

karppauksen, oikeastaan vanhempieni innoittamana.. He nimittäin aloittivat saman päivänä liikakilojen karistusoperaation.
Mun ongelmana ei kuitenkaan ole liikakilot, eikä ole koskaan ollutkaan, vaan sokeririippuvuus ja siitä aiheutunut kehoon kertynyt löllerö. Olen siis 23-vuotias opiskelija nainen ja aivan törkeän perso makealle.. Hiilareita on siis tullut popsittua järkkyjä määriä..
Haluisinkin päästä tästä löllyvästä ihrasta eroon. Harrastan kävelyä, pyöräilyä ja salilla käyntiä. Kesällä on salitreenit jäänyt, koska en tykkää olla sisällä kesällä. Auttaako karppaus polttamaan tämän ylimääräisen rasvan kehostani pois? Sitä on eniten kertynyt reisiin ja peppuun, mutta myös alleihin.
Olen nyt aloittanut sillä, että pyrin syömään alle 100g hh päivässä, joka sekin on jo valtava muutos entisiin ruokailutottumuksiini. Enkä syö siis ollenkaan normi leipää, pastaa, riisiä tai perunaa. Hiilarit tulevat siis pääosin vihanneksista, juureksista, hedelmistä, pähkinöistä ja maitotuotteista. Päivittäisen sokeripommin olen vaihtanut pariin palaan tummaa 70% suklaaseen.
Mietin vaan, että onko tästä varmasti hyötyä myös normaalipainoisille kropan rasvamäärän vähentämisessä?