karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-31 01:59:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: jumii
ViestiLähetetty: 2011-08-09 22:12:13 
Poissa
sintti
sintti

Hei!
Olen toukokuussa aloittanut karppaamisen ja olen ottanut tän ihan tosissaan. Kirjoja ko. aiheesta olen lukenut ja näillä sivuilla olen pyörinyt päivittäin oppiakseni karppaamisen niksit.
Onko tosi että jos tiputan rahkaa yön yli suodattimen läpi, niin se ois sitte hiilariton tuote? Syön paljon maitotuotteita: rahkaa, kermaa, ja jogurttia, joka on Littlen kreikkalaista,sitä vähempi hiilarista.

Sais nähdä minne tämä viesti menee, kun eka kertaa tänne kirjoittelen.
Terkuin kilox

Viestin otsikko: Re: jumii
ViestiLähetetty: 2011-08-09 23:09:36 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Ihan hyvinhän se onnistui tuo eka viesti. Lisätietoja kuitenkin tarvittaisiin, vaikkapa ikää ja pituutta ja painoa. Montako kertaa syöt päivässä? Myös vähän tarkemmin mitä syöt. Kun olet lukenut kirjoja niin oletko valinnut jotain tiettyä karppaustyyliä vai oletko vain vähentänyt niitä hiilareita mahdollisimman alas? Maistuuko vihannekset?
Tervetuloa foorumille!

ViestiLähetetty: 2011-08-09 23:16:31 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi

kilox kirjoitti:
Onko tosi että jos tiputan rahkaa yön yli suodattimen läpi, niin se ois sitte hiilariton tuote?

Jaa-a, en kyllä usko.
Toisilla muuten maitotuotteet jumii painoa, toisilla ei.
Kerro tosiaan lisätietoja, niin on helpompi antaa vinkkejä.

Tsemppiä :smt023

ViestiLähetetty: 2011-08-10 08:32:08 
Poissa
sintti
sintti

Heips!
Olen 39 v nainen. Paino ennen, siis toukokuussa 89kg ja nyt 81-82kg. Pituus 163. Olen pyrkinyt vähentämään hiilareita ja syön vain niitä joissa on alle 5g hiilareita. Olo tuntuu tosi hyvälle. Ylävatsa kivut ovat poissa sekä nivelkivut. Yöt saan rauhassa nukkua kivuilta ja kolotuksilta. Syön Thyroksiinia, v.2004 minulta poistettiin kilpirauhaset. Sattui iskemään syöpä. Nyt on ok.
Syön aamupalan,lounaan päivällisen ja joskus iltapalankin.
AAmulla kermakahvi ja 2tl kookosöljyä. 2-3 munan kokkelia, jossa onsuolaa, juustoraastetta, kinkkusuikaleita./
Tai karppileipää majoneesin, juuston ja meetfurstin kera ja kahvia.

Lounaalla broileria esim. 2 koipireisiä, raejuustoa, salaatti, jossa on kaalta tai jäävuorisalaattia, tomaattia,kurkkua,fetaa sekoitettuna majoneesiin tai loraus oliiviöljyyn.

Päivällinen joko broileria, lohta tai poroa/hirveä sekä salaattia. Ruokajuomaksi yleensä mehukeittoa tai vettä.

Iltapalalla tai voin syödä aamupalallakin Littlen kreikkalaista jugua 2-3dl, vatkattu kuohukermaa iso loraus, rahkaa 2-3 rkl sekä mehukeittoa. Makeutan makeutusaineella, Hermesetaksella.

ViestiLähetetty: 2011-08-10 10:19:36 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Jos jotain on korjattavaa (en tiedä kaipaatko ehdotuksia tai miten paino tippuu ja onko painonpudotus edes se tavoitteesi), niin sanoisin, että tuota erkkiä menee aika paljon... Riittäisikö desi? Toisilla jumittaa ja sehän on sellaista herkkua, että itsekin voisin kooostaa koko päivän pelkästään siitä :oops: Mutta tervetuloa parempaan elämään jos niin juhlallisesti kehtaisi sanoa :)

Muokkaus... Niin, otsikossahan se ongelma taisi tulla ilma, että jumii. Seuraa siis maitotuotteita ainakin.

ViestiLähetetty: 2011-08-10 10:50:55 
Poissa
sintti
sintti

Kiitti kommenteista! Tavoitteena on hyvän terveyden lisäksi painonpudotus. Siis vielä ois 10kg läskiä saatava palamaan. Joo, olen ittekin miettinyt tuota jugua, kun tosiaan tulee syötyä liiankin kanssa. Mikähän ois iltapalaksi, kun tulen iltavuorosta ja haluttais haukata jotain ennen nukkumaan menoa. Kun ei noita hedelmiäkään viittis niiden hiilareiden takia mutustella. Oisko karppi leipä juustoineen metukkoineen? Ja tietenkin majoneesin kera? Minulla on tuo Felixin kruunumajoneesi iskostunut makuihin niin että sitäkin tulee vähän joka paikkaan laitettua. Mutta eihän se haittaa, vai kuinka?
ps.tämä on tosi hyvä juttu tämä sivusto kun täältä jos mistä saa vertaistukea ja jos on kysyttävää uskaltaa kysyä ja täältä saa vastauksia. Jotka voivat olla tosi tärkeitä ja tulla hyvään saumaan. EN OO YKSIN, jippii!

ViestiLähetetty: 2011-08-10 10:59:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

minulla pahin jumittaja on iltajugu, ja paras laihduttaja jos iltapala on kuin aamupala, eli rasvaa ja prodea.
Syön juguni nykyään ennemmin päivällisen jälkkäriksi.

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-08-10 12:12:28 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Ja jos kilpirauhasen kanssa on häikkää niin se painon pudotus voi olla hitaampaa muutenkin eli minusta sinulla on ihan hyvä tulos, noista maitotuotteista saitkin jo ohjetta. Kokeileppas niin.
Minä teen välillä sellaisia juustoleipäsiä johon tulee 3 munaa, 3 rkl majoneesia ja pari desiä juustoraastetta, saatan heittää kuivattua nokkostakin mukaan, leivinpaperin päälle pellille yhdeksän kasaa ja uuniin 225 asteeseen noin 10 minuuttia, katsot etteivät pala. Iltapalaksi voisi olla sopiva pari kappaletta päällysten kera. Itse syön noita välillä lounaaksi ja matkoilla käteviä evääksi.

ViestiLähetetty: 2011-08-11 06:41:04 
Poissa
sintti
sintti

Kiitti pikaisista vastauksista. Täähän on paaaljon mielenkiintoisampaa nyt kun oon kirjautuneena tänne kuin vain lueskelisin täällä näitä sivuja. KIITTI! =D>
Minä vielä toistan itteäni kun itelle on tärkeä juttu..ja varmaan monille muille. Siis kun maitorahkasta valuttaa heran pois niin onko se tuote hiilariton vai onko siinä mitään perää?
On se vain jännä juttu miten silmät aukeaa tajuamaan "ongelman" jonka on saanut jaettua toisten kanssa. Siis minulla tuo jugun syönti illalla. Hiilareita vältän ja kuitenkin jos 2-3 desiä jugua ja siihen marjat päälle ja vielä loraus kermaa menee illalla niin ei oo ihme jos jumittaa.. Tää on hyvä juttu!

ViestiLähetetty: 2011-08-11 06:48:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Herassahan se hiilari on, mutta ei sitä täysin saa pois. Tottakai vähenee.
Olen jugurttiakin valuttanut, ihan hiilareiden vähennys mielessä.
Mutta ei sitä hiilarittomaksi saa.

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00