Älä luovuta, älä luovuta
Mulla itelläni on etanan aineenvaihdunta, on ollut aina, mikä sit hiukan pännii

, joten sallin itselleni punnituksen kerran kahdessa viikossa jos silloinkaan. Tiedän kokemuksesta ettei mulle ole mitään poppakonsteja pudottaa painoa nopeasti ja mikä tekee soukistumisestani vielä todella paljon hankalampaa on että olen "mulle heti kaikki nyt" ihminen...
Olen tässä karppaamisessa vielä noviisi (takana reilu 4 vko:a) etten voi paljon sanoa suuntaan tai toiseen, paitsi että mun on ollut todella hankalaa löytää oikeaa ruokavaliota.
Kokeilen edelleen erilaisia yhdistelmiä, ruokia, mausteita ym variaatioita koska en voi olla ikinä varma mitä tänään tekee mieli. Tai tekeekö mitään "sallittavaa" esim. lämpimät ruoat on tökkinyt mulle melkoisesti ja ensin myös minimi 3-4h välein syöminen kun kerralla en saa syötyä niin paljon. "Siirrän" nälkää vettä ja kahvia(vihreää teetä) juomalla ja siihen kyllä tottuu, usko tai älä
Kahden viikon jälkeen mieheni sanoi että poskeni on mennyt "kuopalle" ja kaksoisleuka pienentynyt

. Uskaltauduin vaa'alle ja kas, 3 kg pudonnut! En uskonut silmiäni
Tuskin olen itseäni ketoosiin vieläkään saanut koska hiilarien pitäminen alle 20g/pvä on mulle yhtäkuin mahdotonta, näköjään

mur, mutta silti en lakkaa yrittämästä koska en vain anna periksi piru vieköön näille läskeilleni!!!
Tämä kaikki vuodatus on siis
tsemppiä tsemppiä ja vielä lisää
tsemppiä sulle, uskotaan että tämä tästä vielä lähtee rullaamaan