nirppinen kirjoitti:
Hei!
Olen ollut 32v nainen, sairas ylipaino, karppaillut enenevässä määrin muutaman viikon ja kaksi viimeistä viikkoa ihan tosissani ja ketoosissakin olen ainakin ollut. Ruokapuoli tuntuu yleensä olevan ihan jees ainakin olon suhteen. Juoda voisin varmasti enemmän.
Tämä on kyllä tyhmää tunnustaa, mutta näin olen mennyt eli hiilarit muuten lähes nolla, mutta sitten joku pieni jäätelö. Aiemmin ei ole tullut juurikaan oireita, mutta eilen illalla söin murueskimon sekä suklaapäälliset koiran eskimotikusta. Sitten söin vielä Viiliksen myöhemmin illalla. Hiilarit siis lähes nolla koko päivän tuohon mennessä. Noin tunti Viiliksen ja siis kaksi tuntia jäätelön jälkeen alkoi mieletön väsymys ja oli pakko mennä nukkumaan. Nukuin tunnin ja kun heräsin oli tosi paha olo, mistä ei oikein saanut selvää onko se mahassa vai päässä vai molemmissa. Join vähän kivennäisvettä ja vähitellen sain uudestaan nukuttua. Muina päivinä tuon jäden on kärsinyt ottaa tai Viiliksen, mutta olikohan virhe ottaa molemmat?
93alku->90nyt --------------->>> 55(tavoite)
Ihan oikein otsikoit. Pahoinvointi aiheutuu verensokerin muutoksesta. Sokeriin tottunut saa mättää sitä melko reilusti, ennenkuin pahoinvointi alkaa. Matalakarpatessa elimistösi ei ole varautunut nopeisiin hiilareihin, jolloin sadan gramman piikki niitä pistää sen ihan sekaisin.
Jos jäätelö maittaa, niin ehdotan kotitekoista. Reseptien puolelta löytyy hyviä, helppoja ohjeita joihin ei tule paljon muuta kuin kermaa ja marjoja. Siihen päälle sitten sulatat tummaa suklaata ja maku ei varmasti teollisuustikulle toiseksi jää.