Huomenna puntariin noin kahden viikon aloituksen jälkeen. Tiiviimpi olo mutta enköhän kuulu niihin hitaisiin
Tänään ja eilenkin oli ihmeen heikko olo, tosin hellettä pukkas ja ensimmäinen työviikko loman jälkeen lopuillaan,herätys ollut tällä viikolla 5:15

Työpaikalla en hirveästi kerkiä juoda, jatkuvasti liikkeessä tai pihalla paahteessa. Masu kurni jo ennen kymmentä vaikka silloin 5:30 söin ihanat voissa paistetut munat 2kpl ja 3 siivuu beiccönii ja kahvia ja 0.5dl kermaa. Lomalla ollessani jaksoin hyvin 6 tuntia noilla eväillä.
Lounaaksi 11:30 söin kesäkurpitsa(1kpl)-tomaatti(2kpl)-avokado(1kpl)-0.5dl kuohukermaa+mausteet(valksip,curry,pippuri) sörsseliä ja join lidlin vichyä 0.5 l.
Kotimatkalla klo 15 jälkeen nälkä kurni taas! kotiin tultuani kahvi+kuohukerma n.0.5dl ja kaappien ammottaessa tyhjyyttään otin 4 reilua viipaletta goudaa majoneesilla siveltynä sillai ronskisti ja 2 ohkasta siivuu ylikypsää possua.(töissä en juo kahvia,juon vichyä tai vettä, jos ehdin), iskin tarjottimeen nämä ruoat ja näyttäis päivän kalorit olevan täynnä jo. Tuntuu etten kyl oo syöny noiden kaloreiden edestä. Kai mun täytyy viel syödä jotain tänään..... Ja viikon makrot näytän alla. Pitäiskö mun lisätä jotain ?
Eli olen nelikymppinen, liuta lapsia, ja 157cm 68kg(viikko sitten, en käynyt puntarissa ennen karppauksan aloittamista valitettavasti). Reipastahtista sauvakävelyä 40-60min 3xviikossa .
Tavoitekalorit ja makrot: 1500-1600kcal, hiilarit 20-30,prodet 55-60, ja rasva n.130g, koomakulutus muistaakseni noin 1350kcal.
Viikon 31 keskimääräiset makrot per ateriapäivä (4 kpl):
energia
1510 kcal
hiilarit 21g
proteiinit 54g
rasva 134g