Täällä siis ensimmäinen kuukausi takana karppailua ja tosiaan nk. ketokarppailua tää on tähän asti ollut eli hiilarit enintään 20g/pvä. Ketostixeillä olen joka toinen aamu mittaillut ja arvo on aina siellä tummin tai toisiksi tummin...siitäkään en ole ihan varma, onko ok, että ketoosi on niin vahva?
Olen ollut omasta mielestäni säntillinen ja ensimmäisten 3 viikon aikana lähtikin painoa 8kg pois. Nyt vaan on jumittanut tämän viikon ja jopa joinain aamuina vaaka on näyttänyt enemmän, kuin mitä alin paino on ollut. Tämä kyllä on alkanut ressaamaan.
Käyn salilla n.3-4 kertaa viikossa, jossa teen aerobisia n.20min. ja anaerobista treeniä 45min ja venyttelyt päälle.
Olo on kaikinpuolin ollut hyvä, jaksava ja vatsakin kiittää. Tarkoituksena on kuitenkin painonpudotus, koska BMI 38 ja jos nyt tuli jo jarrut päälle, niin
Minulla on aina lähtenyt paino hyvin pois, viimeimmäksi 7 vuotta sitten pudotin 22kg 3,5kk:ssa, tosin en karppaamalla. Nyt tietysti ikää on enemmän, mutta olen kuitenkin "vasta" 28 vuotias.
Tässä pari esimerkkipäivää (tämän viikon ke & to):
KE
Aamu: Iso mukillinen kahvia kevytmaidolla, partista 1,5dl ja ruokalusikallinen hasselpähkinärouhetta
Lounas: Purkillinen tonnikalaa öljyssä, 2 siivua edam-juustoa & kaksi tomaattia
Illallinen: Parsakaalia, kukkakaalia ja tulista jauhelihakastiketta (jossa siis tulisesti maustettua jauhelihaa, voimakasta koskenlaskijaa & loraus kermaa)
TO
Aamu: Keitetty kananmuna, pienehkö pala itsetehtyä karppirieskaa (muunneltu Vyötärönmetsästän pitsapohjasta), päällä ihan hyvällä omallatunnolla lätkäistynä voita, pari juustosiivua & kurkkua
Lounas: (mökillä visiitillä) 2 kpl Kivikylän Tomaatti-mozzarella nakkia (jotka siis pitkiä lihaisia nakkeja, hh 0,5/100g!) grillattuina, lasillinen Pepsi Maxia (juu, hyihyi!!)
Mökkivälipala: Pannukahvia kevytmaidolla & pala Lidlin 81% suklaatia
Illallinen: Itsetehtyä, hieman omilla sovelluksilla caesar-salaattia kahdella broilerin sisäfileellä ja pekonilla (pari siivua annoksessa), kanojen päälle vielä vähän truuttasin majoneesia "kastikkeeksi"
Päivien mittaan juon vähintään 3litraa vettä.
Mietin itse, tuleekohan rasvaa jopa liikaa? Pitäiskö nuo juustotuotteet poistaa, jospa ne aiheuttaa jumin?
No, eilen sitten päätin tehdä shokkihoidon ja aattelin syödä suuremmilla kaloreilla. Söin jopa karppia suklaamoussea 3dl illallisen jälkkäriksi ja vetäsin 3kpl 0hh/g siidereitä, että vähän "kiusasin" elimistöä kaikella... ei olisi kannattanut, vaaka näytti vielä isompaa lukemaa...
Neuvoisitteko tyhmää...?