| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Apuva! https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=56005 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | kilot-vaivaa [ 2011-07-29 12:29:36 ] |
| Viestin otsikko: | Apuva! |
Moikka kaikki karppaajat.. nyt en keksinyt mitään muuta keinoa kun että alkaisin kokeilla karppausta. Kilot ovat vaivanneet minua monet vuodet ja olen kokeillut kaikkea mutta tuntuu että ei mikään toimi! joten olisiko teistä nyt apua jos alottaisin karppauksen niin voisiko joku esim kertoa että mitä tulisi päivisin syödä ja minkä verran..? |
|
| Julkaisija: | Valkosipale [ 2011-07-29 12:43:47 ] |
| Viestin otsikko: | Re: APUVA! |
En halua mitenkään masentaa, mutta epäilen, että tuolla aloituksella et tule saamaan apua tältä foorumilta. Ensin pitäisi itse ottaa selvää, mistä karppauksessa on kyse ja mikä tyyli voisi sopia itselle, millaisesta ruuasta tykkää jne. Tsemppiä valitsemallasi tiellä, karppausta parempaa suuntaa ei moni löydä. |
|
| Julkaisija: | pyöriäinen [ 2011-07-29 12:53:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: APUVA! |
Juu, kannattaa tutustua karppaukseen. Eihän kukaan voi sulle neuvoja antaa noilla tiedoilla. Lue aloittelijoiden osioo, wikiä, ateriamatriisia jne. Ja tärkein: lue kirja. Esim. Eenfeldtin Ruokavallankumous. |
|
| Julkaisija: | kilot-vaivaa [ 2011-07-29 12:54:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: APUVA! |
jopas tuo lohdutti paljon... ohhoh |
|
| Julkaisija: | Kirrimirri [ 2011-07-29 12:55:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: APUVA! |
Mene kirjastoon aj lainaa karppaus aiheisia kirjoja tai jos ei onnistu niin osta kirjakaupasta. Karppaus ei tule onnistumaman jos ei ota selvää siitä mitä on tekemässä.Kirjoista se onnistuu kaikista parhaiten. |
|
| Julkaisija: | Berlin [ 2011-07-29 13:04:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: APUVA! |
Tietoa on täällä vaikka kuinka paljon, joten ei muuta kuin lukemaan. Olet oikealla sivustolla. Tuosta in hyvä aloittaa: http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu Valmiksi pureskeltuja henkilökohtaisia aloitusohjeita täältä saa harvoin, mutta monenlaisia neuvoja ongelmatilanteisiin kyllä. Sen takia on hyvä perehtyä itsekin ensin perusteisiin, että osaa sitten miettiä mitkä ohjeet ehkä itselle sopisivat. |
|
| Julkaisija: | lunkwill [ 2011-07-29 13:05:53 ] |
| Viestin otsikko: | Re: APUVA! |
Perusteet tosiaan pitää olla kunnossa, hienosäätöön ja ongelmiin täältä löytyy varmasti enemmän kuin tarpeeksi apua ja tukea. Jos ei muuta, niin toisten ruokapäikyistä saa osviittaa siitä, miten voisi menyynsä koota. Tokihan täältä voitas neuvoo päivä kerrallaan: ap: pari munaa ja pekonislaissii voissa paistettuna lunssi: kanaa kukka-parsagratiinilla ip: pari piffii coleslaw:lla mutta aika homma tossakin ois. Ja sit ku ei tiedä tietäisikö kysyjä miksi noin syödään ja mistä raaka-aineista noi kannattaisi tehdä... Eli autetaan mielellään kunhan kysytään vähän tarkempia kysymysiä. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|