hei, ongelmani on tällä kertaa että nälkä vaivaa äkkiä ruokailun jälkeen.
Eli Aamulla herään ja syön esim. tälläisen aamupalan klo. 5.30
1 paistettu muna
70g pekoni
50g juustowilhelm
100g kasvissuikaleet
120g partis +vadelma 70g ja mansikka 50g ja 1rkl oliiviöljy
voita 35g
0.7l vettä
Makrot:
kalorit:993
hh:22,3
rasva:85,4
proteiini:32,8
8 aikaan mulla alkaa huimaus ja oksetus ja pyörrytys. 10 jälkeen tulee sit armoton nälänolon tunne. 11.00 saan ruokaa tälläin
1 paistettu muna
70g pekonia
50g juustowilhelm
150g kasvissuikaleet
25g voita
0,5l vettä
Makrot
kalorit:691
hh:13
rasva:58,9
proteiini:27,5
Mulla on hyvä olo tunnin eli n.klo 13.00, ja sit taas alkaa sama saatanan paska

:D JEEEAH.
sit 16.00 syön esim tälläin.
220g kasvissuikaleet
170g grillikylki
voita 30g
vettä 0,7l
Makrot
kalorit:876
hh:19,6
rasva:75,7
proteiini:28,9
pari kuppi kahvia klo 16 jälkeen. illlalla ehkä yks kuppi kahvia. seassa punaista maitoa. vettä menee päivässä se 2,5-4 litraa
tuon päivällisen jälkeen on hyvä olla koko loppu päivän

tuntuu prkl:n hullulta ku kuitenki lisännyt liikuntaa myös.
18.00 käyn polkemassa pyörällä 30km aikaan 1h10 minuuttia eli vauhti on ihan kiitettävä ja kaloreita varmasti kuluu. syke mittarin mukaan 900kaloria.
jos en tuota käy niin olen alkanut myös tekemään
7km+3km+6km pyörä+juoksu+pyörä lenkin ja siinä kuluu aikaa n.50 min eli seki menee aika hyvin
niin miten mä pärjään tuolla päivällisellä koko loppupäivän oikein huoletta? mut sitä ennen koko päivän tuntuu että ei tässä ole mitään järkeä jos tässä on aina tälläinen olo. koska se ei aina laita naurattamaan se olo. karppauksen alussa ekat kaks viikkoa oli hyvä olla koko ajan ja nyt sit noin kaks viikkoa tuota on jatkunut. viikon ajan nuo kasvikset ollu mukana. mitä mä teen väärin tai syön. jätin tuon partiksenki pois ku luin että maito tuoteet on pahasta ja hyi ku insuliini jyllää ja mitä kaikkee siitä lukikaan, niin otin pois kokeeksi ja ei se mitään auta

onko mulla niin paska elimistö karppaukselle vai mikä mättää?

työkseen olen päivät rakennuksilla rakennusmaalarina. voiko olla että kulutan sit reilusti tuon mitä tuo koomanäyttää? koko ajan kuitenki olen liikkeessä koko ajan kädet tai jalat heiluvat, paikat jännityksessä tai kannan jotain. välillä raskaampaa ja välillä kevyempää.
päivän makrot on kuitenki YHTEENSÄ näin.
kalorit: 2560
hh: 54,9
rasva: 220
proteiini: 89,2
+-10%
Pitääkö mun käydä metsästämässä itelle norsu ja syödä se että on hyvä olo.
kun en uskaltais tuota kalorimäärää nostaa kun laskurin mukaan mun kooma kulutus on n.2000
miten paljon tuo sit vaikuttaa oikeen? miten tuo toimii? kulutan piereskelemällä 2000kaloria päivässä ja loput mitä tulee pitää kuluttaa pois tai paisun lisää JEEEE. En kuitenkaan haluais syödä 4500kaloria että olis hyvä olo aamupäivänki ku sit saa urheilla aika paljon

voi tulla lopussa jo hermoromahdus ja hullujen huoneelle lähtö.
joku aikasemmin sano että joo verenpaineet vithullaan tai jotain,mut kuinka helvetin kauan ne oikein on? onko karppauksen idea että monta kuukautta kärsitään ja sit auttaa jos auttaa

neuvoja kyllä aina löytyy mutta mikä niistä olisi sopiva? kuka sen tietäis, itse atkins, heikkilä, lääkäri, ennustaja-eukko, MINÄ ITSE. mutta millaisella aika välillä. 1kk vai 10v
Toivottavasti joku voisi auttaa kenellä on ollut samanlaisia vaikeuksia, ku en halua lukea enää että vähennä prodea 1,6gemmaa ja laita 0,9gemmaa hiilareihin ja loput rasvaan
Mut kiitokset ja kumarrukset valmiiksi

niin ja mitat on 174cm 90kg
ja miehen tynkä 26v
sit vielä se että onko lääkäreistä tai ravitsemus terapeuteista apua? kun kun tuo paino on mulla jumittanut muuten kans tuossa tuon reilu 2viikkoa myös alussa lähti 3kg mut sit ei mitään, karppauksen aikana kaventunut sentin myös

tuntuu hienolta ku kärsimällä lähtee se sentti 4 ja puolessa viikossa. tätä menoa olen rantakunnossa 2031 JES
joskos verikokeet ja tälläiset auttaisi auttamaan että olisko joku joka ei nyt natsaa yhteen tämän karppauksen kanssa. kun kuitenki olen liikkunut tuon 4,5 viikkoa lähes joka päivä. ja sit tuntuu että muutosta ei vaan tapahdu ja sit tullut nuo paska olo tilat vielä päälle niin käynyt mulle vähän niin että tuo motivaatio on todella todella jossain välissä.
mut 2-3 viikkoa vielä, en käy sinä aikana puntarilla ja enkä mittaa itseäni niin pitäisikö sit näkyä jo tuloksia tuollaisella liikunta määrällä? tähän asti ei juurikaan mitään. HIENOA. päivittäin, paitsi yks lepo päivä viikossa. ja viikonloppuisin 2xpäivä niinkuin tähänki asti. kannattaisiko alkaa nostamaan punttia myös ihan lihaksen nosto mielessä myös? täällähän oli niitä jotka karppaa ja nostaa punttia myös, niin josko seki alkais mulla tehoamaan paremmin, kun kuitenki tuo lihas puoli on aika heikkoa laatua mulla. vai kannattaako aluksi laihduttaa ja sit alkaa käymään punttia nostelemassa?
toivottavasti joku jaksaa lukia tämän ja vielä vastatakkin jotain. anteeksi jos on kirjoitus virheitä.