Perusteet tosiaan pitää olla kunnossa, hienosäätöön ja ongelmiin täältä löytyy varmasti enemmän kuin tarpeeksi apua ja tukea.
Jos ei muuta, niin toisten ruokapäikyistä saa osviittaa siitä, miten voisi menyynsä koota.
Tokihan täältä voitas neuvoo päivä kerrallaan:
ap: pari munaa ja pekonislaissii voissa paistettuna
lunssi: kanaa kukka-parsagratiinilla
ip: pari piffii coleslaw:lla
mutta aika homma tossakin ois. Ja sit ku ei tiedä tietäisikö kysyjä miksi noin syödään ja mistä raaka-aineista noi kannattaisi tehdä...
Eli autetaan mielellään kunhan kysytään vähän tarkempia kysymysiä.
