karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 23:04:30

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Apuva!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 12:29:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-29 12:26:08
Viestit: 2
Moikka kaikki karppaajat.. nyt en keksinyt mitään muuta keinoa kun että alkaisin kokeilla karppausta. Kilot ovat vaivanneet minua monet vuodet ja olen kokeillut kaikkea mutta tuntuu että ei mikään toimi! joten olisiko teistä nyt apua jos alottaisin karppauksen niin voisiko joku esim kertoa että mitä tulisi päivisin syödä ja minkä verran..?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: APUVA!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 12:43:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-21 11:05:57
Viestit: 549
En halua mitenkään masentaa, mutta epäilen, että tuolla aloituksella et tule saamaan apua tältä foorumilta. Ensin pitäisi itse ottaa selvää, mistä karppauksessa on kyse ja mikä tyyli voisi sopia itselle, millaisesta ruuasta tykkää jne.

Tsemppiä valitsemallasi tiellä, karppausta parempaa suuntaa ei moni löydä.

_________________
http://mexikoapuhuvakoira.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: APUVA!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 12:53:50 
Poissa
Karpihko
Karpihko
Avatar

Liittynyt: 2006-01-12 11:58:17
Viestit: 3230
Juu, kannattaa tutustua karppaukseen. Eihän kukaan voi sulle neuvoja antaa noilla tiedoilla. Lue aloittelijoiden osioo, wikiä, ateriamatriisia jne. Ja tärkein: lue kirja. Esim. Eenfeldtin Ruokavallankumous.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: APUVA!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 12:54:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-29 12:26:08
Viestit: 2
jopas tuo lohdutti paljon... ohhoh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: APUVA!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 12:55:08 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Mene kirjastoon aj lainaa karppaus aiheisia kirjoja tai jos ei onnistu niin osta kirjakaupasta. Karppaus ei tule onnistumaman jos ei ota selvää siitä mitä on tekemässä.Kirjoista se onnistuu kaikista parhaiten.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: APUVA!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 13:04:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-05-01 08:56:14
Viestit: 1662
Tietoa on täällä vaikka kuinka paljon, joten ei muuta kuin lukemaan. Olet oikealla sivustolla. Tuosta in hyvä aloittaa:
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu

Valmiksi pureskeltuja henkilökohtaisia aloitusohjeita täältä saa harvoin, mutta monenlaisia neuvoja ongelmatilanteisiin kyllä. Sen takia on hyvä perehtyä itsekin ensin perusteisiin, että osaa sitten miettiä mitkä ohjeet ehkä itselle sopisivat.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: APUVA!
ViestiLähetetty: 2011-07-29 13:05:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-25 16:08:52
Viestit: 629
Perusteet tosiaan pitää olla kunnossa, hienosäätöön ja ongelmiin täältä löytyy varmasti enemmän kuin tarpeeksi apua ja tukea.

Jos ei muuta, niin toisten ruokapäikyistä saa osviittaa siitä, miten voisi menyynsä koota.

Tokihan täältä voitas neuvoo päivä kerrallaan:
ap: pari munaa ja pekonislaissii voissa paistettuna
lunssi: kanaa kukka-parsagratiinilla
ip: pari piffii coleslaw:lla

mutta aika homma tossakin ois. Ja sit ku ei tiedä tietäisikö kysyjä miksi noin syödään ja mistä raaka-aineista noi kannattaisi tehdä...
Eli autetaan mielellään kunhan kysytään vähän tarkempia kysymysiä. :D

_________________
Tie pettymykseen on päällystetty hyvillä aikeilla.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)