karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 23:01:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-28 21:12:29 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-04-03 19:58:28
Viestit: 29
Hei,

Eli semmoinen sekoitus on nyt jumin purkuun menossa, joka on kestänyt 2kk... että proteiinijauhetta, voita ja proteiinijuomaa 1200kcl edestä.

Olen nyt laihtunut 54kg ja nää viimeiset 20kg sais mennä vähän nopeemmin...

Tekeekö kukaan samoin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-28 21:40:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Käytän kyllä jauhehia, mutta en ole pelkästään käyttänyt muulloin kuin sairastaessa kun muu ei pysy sisällä.

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-28 22:59:07 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Tuommoisia juminpurkuja ovat jotkut karppikirjailijatkin ehdottaneet, tosin ei välttämättä hirmu pitkiä aikoja ehkä noin alhaisilla kalorimäärillä ja rehutta. Ehkä viikon ajaksi noita on yleensä suositeltu ja pitää ne kasvisperäiset hivenaineetkin jostain saada (Eadesien viimeisemmässä kirjassa yhdessä vaiheessa vain yksi ateria jää prodepirtelömuotoiseksi). Tabuistahan ne vitamiinit eivät ihan yhtä hyvin imeydy, jos imeytyvät ollenkaan. En nyt siis sano tuota saarnamielessä koska itsellänikin on useita kymmeniä kiloja pudotettavana ja jos on elimistö tarpeeksi mäsänä niin kikkailu tulee tarpeeseen. Mutta itse teen niin että syklitän noita hiilari/kalorimääriä.

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-28 23:26:31 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Ne jauhot ovat suolistolle aika pahoja yksinään. En jatkaisi kovin pitkään. Kyllähän prodella elossa pysyy, olenhan itsekin siitä todiste, mutta jos meinaa, että kakki kulkee ja hetken päästä joku muukin imeytyy, niin kyllä geeliytyvää kuitua on jossain muodossa oltava ja samoin lyhyt- tai keskipitkäketjuisia rasvahappoja. Loppuu muuten suoliston bakteereilta löpö ja sitä me ei haluta. Suolaa ja vettäkin on hyvä olla jonkin verran.

jatkoa...

Sanoithan sä että syöt voita. Se on oikein hyvä rasvahappojakaumaltaan ja siin on suolaakin. Geeliytyvää kuitua saa helposti vaikka mausteista. Ite laitoin aikoinaan kun jauhoja söin, niin kanelia, paprikajauhetta ja mitä milloinkin joukkoon. Maistuu paremmalta ja parantaa samalla kokonaisvaltaisesti suoliston tilannetta. Pellavansiemeniäkin voi käyttää, kunhan ei ala hölmöileen niitten kanssa. Mieluummin limana kuin siemeninä. Ja määrärajoitus täytyy muistaa. Kohtuudella. Tämä siis vain, jos et aio tai halua syödä rehuja ollenkaan. Ei ne pakollisia ole. Jos ei maistu tai halua, niin sit vaan ei syö niitä ja sillä hyvä.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-29 19:07:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-04-03 19:58:28
Viestit: 29
Kiitos vastauksista, hommasin sen vapaudu masennuksesta luonnon keinoin kirjan ja siitä olen ottanut ne vitskut ja aminohapot sekä rasvat, atkinsista rasvan tärkeyden ja juomisen, PH-tasapainosta paskoe jauheen...kaikki kun on niin hajanaisena tietona saatavilla.

Nyt olen jättänyt masennuslääkkeet pois ja olen aika ihmeissäni olostani.. on niin hyvä!

Katotaan miten mamman käy..


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)