karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 11:33:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Neuvoja....
ViestiLähetetty: 2011-07-28 12:59:58 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-21 21:52:13
Viestit: 4
En millään jaksa kahlata kaikkia viestejä täällä läpi, niinpä kysyn suoraan tässä että vaikuttaako Metformin Actavis lääkitys jotenkin siihen, etten pääse ainakaan ketostixs-liuskojen mukaan ketoosiin? Alun perin lääkitys oli 1 tabl. aamulla ja 2 illalla, olen jättänyt iltalääkkeet pois vajaa viikko sitten kun sokereita tarkkaillessa aamuarvot pysyy kohtuullisena. Ja kun otan illalla ne kaks pilleriä niin mahaa vääntää ja uni ei tahdo tulla. Kolmisen viikkoa olen tässä yrittänyt karpata, mutta paino ei laske ja mahaa turvottaa koko ajan... vireyttä on tullut lisää mutta tahtois tuolle mahalle löytää pienennyskeinoja....
Entäs verenpainelääkkeet, vaikuttaako ne asiaan? Otan aamuisin 1 Losartan Orion pillerin ja nyt on paineet laskeneet lähes normiarvoihin (alle 140/90), vielä pari kuukautta sitten olivat reilusta yläkantissa (+150/95).
Tiedän että ketoosia ei tarvita laihtumiseen, mutta tapahtuisi nyt edes jotain.... :(


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Neuvoja....
ViestiLähetetty: 2011-07-28 13:18:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-27 07:32:03
Viestit: 829
sarviorvokki kirjoitti:
kun otan illalla ne kaks pilleriä niin mahaa vääntää ja uni ei tahdo tulla.
Mulla ei vatsa kestä mitään metforem pohjaista lääkitystä yli kahta pilleriä vuorokaudessa. Useammalla valmisteella sitä vuosien varrella on testattu. Oireet juurikin mainitsemasi. En ainakaan omalla kohdalla aloittaessani huomannut että lääkkeet olisi jotenkin haitanneet ketoosiin pääsyä.

_________________
Prettys Womans in your town


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Neuvoja....
ViestiLähetetty: 2011-07-28 13:26:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-21 21:52:13
Viestit: 4
Oliskohan mulla syynä lisäksi se että on nainen :D hormoonit heittelee painoakin edestakas...

Teillä miehillä onnistuu näköjään suht. helposti tuo painon tiputtaminen, hirmu tahtia olet sitä alas saanut. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Neuvoja....
ViestiLähetetty: 2011-07-28 13:29:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-27 07:32:03
Viestit: 829
Paljosta on helpompi tiputella.

_________________
Prettys Womans in your town


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)