Sande81 kirjoitti:
Tarkoitus on kaiken kaikkiaan pudottaa -20kg. Alku on kyllä lupaava,vaikka tänä viikonloppuna sorruin syömään lasten yövieraille tekemääni pizzaa ja popcornejakin meni jonkin verran:( Työviikon alkaessa on taas palattava ruotuun. Luulen,että ongelmakseni koituu ykstoikkoiset syömiset.
Tutustu ihmeessä tän sivuston
reseptiosioon! Mä bongasin sieltä just pari päivää sitten
pizzojen pizzan, jota pitäisi päästä testaamaan nyt ihan lähitulevaisuudessa (oli tarkoitus jo tänä viikonloppuna, mutta unohdin koko jutun ostoslistaa tehdessäni...). Ja jos olet vakavissasi liikkeellä, niin kannattaa ehkä sijoittaa ihan keittokirjoihin: mulla auttoi karppauksen alkuvaiheissa ihan suunnattomasti, kun sain itselleni Karpin keittokirjan ja Karpin ateriakirjan. Sen jälkeen ei ole ollut tietoakaan syömisen yksitoikkoisuudesta, vaan ateriat on olleet tosi herkullisia ja monipuolisia -- ja silti vähähiilihydraattisia.
Varmuuden vuoksi vielä tarkistus: tiesithän, että kun ruokavaliosta vähennetään hiilihydraatteja, niin vastaavasti olisi tosi hyvä lisätä rasvaa? Ja tietty proteiineja pitää saada riittävästi, mutta pihvistä, tonnikalasta ja rahkasta sitä taitaa tullakin ihan hyvin.
Ja pssst! Ethän sä missään nimessä nytkään ole "täysin" hiilarittomalla linjalla, kun kerran salaattia ja marjoja syöt.

Niin sen pitää ollakin: pointtina on lähinnä se, että katsotaan huolella, mistä ne päivän aikana syödyt hiilarit tulevat. Panostetaan siis vihannespuoleen ja unohdetaan sokerit ja viljatuotteet. Tsemppiä vain matkaan!