karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://www.karppi.ninja/forum/

Aloitteleva kaipaa apua aterioiden suunnitteluun!
https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55959
Sivu 1/1

Julkaisija:  Ingaz [ 2011-07-27 18:47:44 ]
Viestin otsikko:  Aloitteleva kaipaa apua aterioiden suunnitteluun!

Heippa!

Olisiko paikalla konkareita kommentoimaan mun päivän syömisiä? Olen karpannut (alakarppi) suuntauksella nyt pari viikkoa. Aluksi painoa lähti ropisemalla, varmaan nesteitä, mutta nyt paino on pikkuhiljaa palailemassa alkulukemiinsa. Samalla tavalla olen syönyt koko ajan, joten en tiedä mistä tämä johtuu.... En ole pahasti ylipainoinen, mutta pitäisi päästä takaisin normaalipainoon synnytyksen jälkeen.

Aamiainen: 2 munaa voissa/kookosöljyssä paistettuina, pari juustoviipaletta ja puoli tölkillistä papuja

Lounas: Salaatti + proteiinia + rasvaa (esim. lohi-feta)

Päivällinen: Runsaasti vihanneksia, jotain proteiinia (pieni pihvi yms.) ja juustoa jälkkäriksi

Iltapala: Marjoja ja n. 1 dl partaäijää, joskus joudun syömään illalla banaanin, sillä kärsin nukahtamisongelmista ja hiilarit tunnetusti auttavat niihin...

Syönköhän liikaa, liian usein? Pitäisikö kokeilla tiukempaa ketokarppi-linjaa?

Julkaisija:  pyöriäinen [ 2011-07-27 19:09:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Aloitteleva kaipaa apua aterioiden suunnitteluun!

Selaile ruokpäiväkirjoja.
Syötä ruokasi johonkin laskuriin (esim. Yläpalkin ruokakulmaan) siitä näet toteutuuko valitsemasi tyyli...

Julkaisija:  Pangolin [ 2011-07-27 19:12:21 ]
Viestin otsikko:  Re: Aloitteleva kaipaa apua aterioiden suunnitteluun!

tsekkaa paputolkin hiilarit. Kai laitat salaattiin oliivioljya tmv? Avokadoa tai oliiveja salaattiin?

Syomiskertojen maara riippuu yksilosta, sun pitaa loytaa mika tuntuu hyvalta.

Julkaisija:  Ingaz [ 2011-07-27 19:35:39 ]
Viestin otsikko:  Re: Aloitteleva kaipaa apua aterioiden suunnitteluun!

Kiitos vastauksista, alan olla tarkempana hiilareitten kanssa :). Iho tuntuu kyllä paljon kiinteämmältä kuin ennen ja vaatteet istuvat paremmin, ehkä vaan ei vielä näy siellä painon puolella :D

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/