Minulla oli kanssa karppauksen alussa vaikeuksia nukahtaa. Pyörin ja pyörin sängyssä. Pikkuhiljaa alkoi helpottaa, elimistöltä kesti varmaan jonkin aikaa tottua. Itse uni oli ok, mutta siihen pääseminen vaikeaa.
Samaan aikaan huomasin, että unen tarve väheni n. 1,5 h/vrk. Saa nähdä kun palaan pitkältä (8vkon) lomaltani töihin, että vieläkö jaksan herätä aamuisin yhtä hyvin vähemmillä unilla. Nyt lomalla nukun ehkä vähän työaikaa enemmän, aamulla menee tuonne ysin korville ja nukkumaan menen puolenyön aikoihin.
Minulla on mielialahäiriö ja taipumusta maniaan. Oli aika jännä huomata, kun karppauksen aloittaminen vei hetkeksi ketoosiin, vaikka en ihan vähiin hiilareita pudottanutkaan. Olo oli kuin maniassa fysiikan puolesta, juoksin lenkkiä ja oli vaikea pysyä "paikoillaan". Mutta kaikki ne vahingolliset psyykeoireet puuttuivat; ajattelin ihan normaalisti, en himoshopannut tai ollut kaunis ja rohkee, niinkuin joskus

Aina ennen mielialan liika nousu on tuonut molemmantyypin oireet ja hankaluuksia. Itse asiassa olen nyt uskaltanut pienentää tasaavaa lääkitystäni nyt tuon energiavaiheen jälkeen ja voin erinomaisesti