En millään jaksa kahlata kaikkia viestejä täällä läpi, niinpä kysyn suoraan tässä että vaikuttaako Metformin Actavis lääkitys jotenkin siihen, etten pääse ainakaan ketostixs-liuskojen mukaan ketoosiin? Alun perin lääkitys oli 1 tabl. aamulla ja 2 illalla, olen jättänyt iltalääkkeet pois vajaa viikko sitten kun sokereita tarkkaillessa aamuarvot pysyy kohtuullisena. Ja kun otan illalla ne kaks pilleriä niin mahaa vääntää ja uni ei tahdo tulla. Kolmisen viikkoa olen tässä yrittänyt karpata, mutta paino ei laske ja mahaa turvottaa koko ajan... vireyttä on tullut lisää mutta tahtois tuolle mahalle löytää pienennyskeinoja....
Entäs verenpainelääkkeet, vaikuttaako ne asiaan? Otan aamuisin 1 Losartan Orion pillerin ja nyt on paineet laskeneet lähes normiarvoihin (alle 140/90), vielä pari kuukautta sitten olivat reilusta yläkantissa (+150/95).
Tiedän että ketoosia ei tarvita laihtumiseen, mutta tapahtuisi nyt edes jotain....
