karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 14:31:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-26 10:13:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-10-29 08:44:00
Viestit: 6
Olen nyt reilun viikon karppaillut. Kaloreita tai hiilareita en ole laskenut mutta syön nyt vain
kolme kertaa päivässä, hyvin ja karppimaisesti. Vettä olen juonut joka päivä 1.5 litraa.
Normaalit joka päiväiset herkut: karkit, sipsit, keksit, pullat ja limsat olen siis jättänyt kokonaan pois.
Ennen olin sellainen mässyttelijä että oksat pois - en kehtaa edes kertoa.

MUTTA NYT, eilen ja tänään vatsa on ihan outo. Se on kuin täynnä koko ajan mutta kuitenkin saattaa kurnia vaikka ei ole nälkä. Pitää pörinää, kivistää ylävatsalta, ei varsinaisesti satu kuitenkaan. Vähän niin kuin närästäisikin mutta ei kuitenkaan. Koko ajan tuntuu että olisi isompi hätäkin ja tuntuu että sekin on ihan löysää :( (kaameeta selostaa tällästä)
Mutta onko karppaukseni nyt tuhoon tuomittu?
Mässäillessä ja lihotessa ei tälläistä ole koskaan ollut.

MIKSI - MIKSI juuri nyt kun muuten on hyvä olo ja motivaatio kohdallaan?

Normaalia?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 10:33:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-16 15:32:19
Viestit: 1158
Tomppeli79 kirjoitti:
Olen nyt reilun viikon karppaillut. Kaloreita tai hiilareita en ole laskenut mutta syön nyt vain
kolme kertaa päivässä, hyvin ja karppimaisesti. Vettä olen juonut joka päivä 1.5 litraa.
Normaalit joka päiväiset herkut: karkit, sipsit, keksit, pullat ja limsat olen siis jättänyt kokonaan pois.
Ennen olin sellainen mässyttelijä että oksat pois - en kehtaa edes kertoa.

MUTTA NYT, eilen ja tänään vatsa on ihan outo. Se on kuin täynnä koko ajan mutta kuitenkin saattaa kurnia vaikka ei ole nälkä. Pitää pörinää, kivistää ylävatsalta, ei varsinaisesti satu kuitenkaan. Vähän niin kuin närästäisikin mutta ei kuitenkaan. Koko ajan tuntuu että olisi isompi hätäkin ja tuntuu että sekin on ihan löysää :( (kaameeta selostaa tällästä)
Mutta onko karppaukseni nyt tuhoon tuomittu?
Mässäillessä ja lihotessa ei tälläistä ole koskaan ollut.

MIKSI - MIKSI juuri nyt kun muuten on hyvä olo ja motivaatio kohdallaan?

Normaalia?


NO, voit vain kuvitella, miten kropallasi/vatsallasi menee aikaa tottua ihan erilaiseen ruokaan. Kyllähän se hanttiin pistää :mrgreen:

_________________
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/5 ... 4aa35d.jpg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 11:22:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-19 18:10:14
Viestit: 832
Olen lueskellut nyt tuota vaaralliset viljat kirjaa ja siinä sanottiin että kun aloittaa viljattomuuden, niin sen jälkeen voi puhjeta ns viivästyneitä ruoka-aineallergioita :shock:
Mutta toki keholla tosiaan kestää kanssa tottua erilaiseen ruokaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)