karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://www.karppi.ninja/forum/

Karppinen vs. tavisleipä
https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55918
Sivu 1/1

Julkaisija:  MarjukkaT [ 2011-07-26 09:12:53 ]
Viestin otsikko:  Karppinen vs. tavisleipä

Huomasin, että tuossa Karppisessa on hiilareita 100 g:ssa 46,3 g. Finelin mukaan tuo Karppinen leipä menee vähiten vertailussa vasta sijalle 35 :?: Eli rieskassa esim. näyttäis olevan vaan 30-32 g hiilareita. Ajattelin jotain lämpimien voikkareiden tekemistä illalla ja pari siivua rieskaako tai vaikka grahamleipää oliskin sitten parempi vaihtoehto kuin Karppinen? Olen taas nyt hieman pihalla? Onko siis tuos hiilareitten imeytymisessä jotain eroa, et Karppinen oliskin se parempi vaihtoehto?

Julkaisija:  Voikku [ 2011-07-26 09:18:03 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

Karppinen leivässä on 12,1g hh/100g :roll:

Julkaisija:  Koltta [ 2011-07-26 09:20:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

MarjukkaT kirjoitti:
Huomasin, että tuossa Karppisessa on hiilareita 100 g:ssa 46,3 g.
Itse asiassa siinä lukee että 70% vähemmän kuin vaaleassa sekaleivässä jossa on 46,3 eli juurikin tuo voivoi:n mainitsema 12 ja rapiat.

Julkaisija:  MarjukkaT [ 2011-07-26 09:23:39 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

Ei jessus... toivottakaa valtion virkamiehelle lukutaitoa :lol: Kiitos oikaisusta!!!

Julkaisija:  Dzinni [ 2011-07-26 13:21:51 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

MarjukkaT kirjoitti:
Ei jessus... toivottakaa valtion virkamiehelle lukutaitoa :lol: Kiitos oikaisusta!!!


Karppinen-leipa on myoskin todella kevytta hottoa. Volyymillisesti sataan grammaan menee enemman kuin tynkympaa leipaa.

Julkaisija:  MarjukkaT [ 2011-07-26 16:38:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

Onks täällä muita porilaisia? Mistä tästä h*lvetin käpykylästä sais Karppista...? Nimim. aika montaa kauppaa koluttu, ässää ja koota ja muita.

Julkaisija:  Voikku [ 2011-07-26 16:50:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

En ole Porista,mutta Turun Leipomo Salonen ja Tampereen Leivon Leipomo olis kai lähimmät jotka kuuluvat Perheleipureihin jotka Karppista leipovat.Jos johonkin porilaiseen kauppaan tulee näiden leipomoiden tuotteita voisi vaikka kysyä ja tilatakin varmaan.Soittamallakin voi selvitä jos kiertäminen jo tökkii :wink:

Julkaisija:  MarjukkaT [ 2011-07-26 16:53:50 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

Sain just äsken puhelun mieheltäni (jonka lähetin jatkamaan :D ), että lähikaupastahan sitä sitte löytyi... Ei olis taas tarttenu lähtee merta edemmäs kalaan.

ja muoks vielä, että jos joku porilainen kaipaa, niin RuokaCenteristä ainakin löytyi!

Julkaisija:  Haloo [ 2011-07-26 16:59:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

MarjukkaT kirjoitti:
Onks täällä muita porilaisia? Mistä tästä h*lvetin käpykylästä sais Karppista...? Nimim. aika montaa kauppaa koluttu, ässää ja koota ja muita.


Kävin Jazzeilla ja Noormarkusta S-marketista ainakin löytyi Karppista. Voi olla tietty vähän pitkä matka...:)

Julkaisija:  MarjukkaT [ 2011-07-26 17:02:31 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

Tää on sit niiiiiiiiiiiiiiin loisto palsta!!! Vastauksia tulee ystävälliseen sävyyn ihan jokaiselle ja joka asiaan! KIITOS!

Julkaisija:  katy80 [ 2011-07-26 20:58:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

porista olen ja länsi porin prismasta ainakin löytyy :)

Julkaisija:  Manyara [ 2011-07-27 12:32:17 ]
Viestin otsikko:  Re: Karppinen vs. tavisleipä

Kyl Mikkolan Prismas ainakin myydään karppista, joskin se on tosi usein loppu.... En käy muualla kaupas niin en osaa sanoa mis muualla myydään.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/