| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Karppinen vs. tavisleipä https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55918 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | MarjukkaT [ 2011-07-26 09:12:53 ] |
| Viestin otsikko: | Karppinen vs. tavisleipä |
Huomasin, että tuossa Karppisessa on hiilareita 100 g:ssa 46,3 g. Finelin mukaan tuo Karppinen leipä menee vähiten vertailussa vasta sijalle 35 |
|
| Julkaisija: | Voikku [ 2011-07-26 09:18:03 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
Karppinen leivässä on 12,1g hh/100g |
|
| Julkaisija: | Koltta [ 2011-07-26 09:20:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
MarjukkaT kirjoitti: Huomasin, että tuossa Karppisessa on hiilareita 100 g:ssa 46,3 g. Itse asiassa siinä lukee että 70% vähemmän kuin vaaleassa sekaleivässä jossa on 46,3 eli juurikin tuo voivoi:n mainitsema 12 ja rapiat.
|
|
| Julkaisija: | MarjukkaT [ 2011-07-26 09:23:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
Ei jessus... toivottakaa valtion virkamiehelle lukutaitoa |
|
| Julkaisija: | Dzinni [ 2011-07-26 13:21:51 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
MarjukkaT kirjoitti: Ei jessus... toivottakaa valtion virkamiehelle lukutaitoa Karppinen-leipa on myoskin todella kevytta hottoa. Volyymillisesti sataan grammaan menee enemman kuin tynkympaa leipaa. |
|
| Julkaisija: | MarjukkaT [ 2011-07-26 16:38:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
Onks täällä muita porilaisia? Mistä tästä h*lvetin käpykylästä sais Karppista...? Nimim. aika montaa kauppaa koluttu, ässää ja koota ja muita. |
|
| Julkaisija: | Voikku [ 2011-07-26 16:50:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
En ole Porista,mutta Turun Leipomo Salonen ja Tampereen Leivon Leipomo olis kai lähimmät jotka kuuluvat Perheleipureihin jotka Karppista leipovat.Jos johonkin porilaiseen kauppaan tulee näiden leipomoiden tuotteita voisi vaikka kysyä ja tilatakin varmaan.Soittamallakin voi selvitä jos kiertäminen jo tökkii |
|
| Julkaisija: | MarjukkaT [ 2011-07-26 16:53:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
Sain just äsken puhelun mieheltäni (jonka lähetin jatkamaan ja muoks vielä, että jos joku porilainen kaipaa, niin RuokaCenteristä ainakin löytyi! |
|
| Julkaisija: | Haloo [ 2011-07-26 16:59:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
MarjukkaT kirjoitti: Onks täällä muita porilaisia? Mistä tästä h*lvetin käpykylästä sais Karppista...? Nimim. aika montaa kauppaa koluttu, ässää ja koota ja muita. Kävin Jazzeilla ja Noormarkusta S-marketista ainakin löytyi Karppista. Voi olla tietty vähän pitkä matka... |
|
| Julkaisija: | MarjukkaT [ 2011-07-26 17:02:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
Tää on sit niiiiiiiiiiiiiiin loisto palsta!!! Vastauksia tulee ystävälliseen sävyyn ihan jokaiselle ja joka asiaan! KIITOS! |
|
| Julkaisija: | katy80 [ 2011-07-26 20:58:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
porista olen ja länsi porin prismasta ainakin löytyy |
|
| Julkaisija: | Manyara [ 2011-07-27 12:32:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Karppinen vs. tavisleipä |
Kyl Mikkolan Prismas ainakin myydään karppista, joskin se on tosi usein loppu.... En käy muualla kaupas niin en osaa sanoa mis muualla myydään. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|