karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 01:53:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-27 18:47:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-27 18:33:10
Viestit: 2
Heippa!

Olisiko paikalla konkareita kommentoimaan mun päivän syömisiä? Olen karpannut (alakarppi) suuntauksella nyt pari viikkoa. Aluksi painoa lähti ropisemalla, varmaan nesteitä, mutta nyt paino on pikkuhiljaa palailemassa alkulukemiinsa. Samalla tavalla olen syönyt koko ajan, joten en tiedä mistä tämä johtuu.... En ole pahasti ylipainoinen, mutta pitäisi päästä takaisin normaalipainoon synnytyksen jälkeen.

Aamiainen: 2 munaa voissa/kookosöljyssä paistettuina, pari juustoviipaletta ja puoli tölkillistä papuja

Lounas: Salaatti + proteiinia + rasvaa (esim. lohi-feta)

Päivällinen: Runsaasti vihanneksia, jotain proteiinia (pieni pihvi yms.) ja juustoa jälkkäriksi

Iltapala: Marjoja ja n. 1 dl partaäijää, joskus joudun syömään illalla banaanin, sillä kärsin nukahtamisongelmista ja hiilarit tunnetusti auttavat niihin...

Syönköhän liikaa, liian usein? Pitäisikö kokeilla tiukempaa ketokarppi-linjaa?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-27 19:09:48 
Poissa
Karpihko
Karpihko
Avatar

Liittynyt: 2006-01-12 11:58:17
Viestit: 3230
Selaile ruokpäiväkirjoja.
Syötä ruokasi johonkin laskuriin (esim. Yläpalkin ruokakulmaan) siitä näet toteutuuko valitsemasi tyyli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-27 19:12:21 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2823
tsekkaa paputolkin hiilarit. Kai laitat salaattiin oliivioljya tmv? Avokadoa tai oliiveja salaattiin?

Syomiskertojen maara riippuu yksilosta, sun pitaa loytaa mika tuntuu hyvalta.

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.
(Dr Vince Quas)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-27 19:35:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-27 18:33:10
Viestit: 2
Kiitos vastauksista, alan olla tarkempana hiilareitten kanssa :). Iho tuntuu kyllä paljon kiinteämmältä kuin ennen ja vaatteet istuvat paremmin, ehkä vaan ei vielä näy siellä painon puolella :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)