| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Kun alottelijan pitäis kumminkin ny kysyä... https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55893 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | leenapieni [ 2011-07-24 17:43:56 ] |
| Viestin otsikko: | Kun alottelijan pitäis kumminkin ny kysyä... |
Apteekissa, ja ruokakaupoissakin myyvät proteiinipatukkaa, sellainen on näppärä syötävä jos -on niin kuuma ettei jaksa edes kananmunaa paistaa -tarvitsee pikkuaterian palatessaan punttisalilta eli on aidosti nälkäinen ja haukkaisi mielellään sen kotimatkalla jo -tms. Sillä on kuitenkin suklaakuorrutus. Jaa vai ei ? Olen perfektionistikarppaaja. En kaipaa hiilareita. Pärjään mainiosti ilman suklaata, mutta kieltämättä Nutrilettin browniepatukka on hyvää.
|
|
| Julkaisija: | snowgrouse [ 2011-07-24 18:45:07 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kun alottelijan pitäis kumminkin ny kysyä... |
Vedä ne kananmunat raakana ja vähän haarukalla vatkattuina? Tai tuommoisesta soosistahan saa kahdessa minuutissa munakkaan mikrossa, joten munat ovat siinä mielessä nopsia syötäviä jos ei noita konsteja kaihda Ja apteekin patukat ovat aika hiilaripommisia. Jos on pakko korvikepatukkaa saada niin Atkins-patukoissa on ainakin vähän paremmat makrosuhteet. |
|
| Julkaisija: | jolly [ 2011-07-25 22:58:42 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kun alottelijan pitäis kumminkin ny kysyä... |
Voithan kokeilla miten sun keho reagoi patukoiden syömiseen ja päättää sitten miten teet jatkossa. Itse välttelen noita lähinnä sokerin/keinomakeutuksen takia (muutenkin lisäaineita löytyy varmaan enemmän tai vähemmän, patukasta riippuen). Minulle patukat aiheuttavat usein turvotusta, ainakin jos niitä syö tiuhemmin, mutta se on varmaan yksilöllinen juttu. Jos haluat jotain nopeaa vähähiilarisempaa syötävää, tee vaikka erilaisista pähkinöistä sekoitus ja ota salille mukaan. |
|
| Julkaisija: | Nepsukka [ 2011-07-26 12:30:56 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kun alottelijan pitäis kumminkin ny kysyä... |
Huoneenlämpösalamia ja 81% suklaata mulla on tavallisimmin mukana. Resepteissä on myös coctonin proteiinipatukat, jos itse veivaa. Sulattamalla kunnon suklaata siemenien/pähkinöiden päälle, olis varmaan aika helppo kasata VHH-patukka. Toki kovin kuumalla suklaa sulaa. |
|
| Julkaisija: | MiiHa [ 2011-07-26 20:01:02 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kun alottelijan pitäis kumminkin ny kysyä... |
Mäkin katselin joskus kiireessäni kaupassa jotain proteiinipatukoita (luontaistuote yms osastolta) ...Onneks älysin häsmäkänkin keskellä lukee tuoteselosteen ja ravintosisällön..jälkimmäisen kohdalta kun katoin hiilarit niin patukka jäi hyllyyn..HUH HUH! Ja vielä proteiinipatukka muka |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|