Olen nyt reilun viikon karppaillut. Kaloreita tai hiilareita en ole laskenut mutta syön nyt vain
kolme kertaa päivässä, hyvin ja karppimaisesti. Vettä olen juonut joka päivä 1.5 litraa.
Normaalit joka päiväiset herkut: karkit, sipsit, keksit, pullat ja limsat olen siis jättänyt kokonaan pois.
Ennen olin sellainen mässyttelijä että oksat pois - en kehtaa edes kertoa.
MUTTA NYT, eilen ja tänään vatsa on ihan outo. Se on kuin täynnä koko ajan mutta kuitenkin saattaa kurnia vaikka ei ole nälkä. Pitää pörinää, kivistää ylävatsalta, ei varsinaisesti satu kuitenkaan. Vähän niin kuin närästäisikin mutta ei kuitenkaan. Koko ajan tuntuu että olisi isompi hätäkin ja tuntuu että sekin on ihan löysää

(kaameeta selostaa tällästä)
Mutta onko karppaukseni nyt tuhoon tuomittu?
Mässäillessä ja lihotessa ei tälläistä ole koskaan ollut.
MIKSI - MIKSI juuri nyt kun muuten on hyvä olo ja motivaatio kohdallaan?
Normaalia?