karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 21:38:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-24 17:43:56 
Poissa
sintti
sintti

Apteekissa, ja ruokakaupoissakin myyvät proteiinipatukkaa, sellainen on näppärä syötävä jos
-on niin kuuma ettei jaksa edes kananmunaa paistaa
-tarvitsee pikkuaterian palatessaan punttisalilta eli on aidosti nälkäinen ja haukkaisi mielellään sen kotimatkalla jo
-tms.

Sillä on kuitenkin suklaakuorrutus. Jaa vai ei ? Olen perfektionistikarppaaja. En kaipaa hiilareita. Pärjään mainiosti ilman suklaata, mutta kieltämättä Nutrilettin browniepatukka on hyvää. #-o

ViestiLähetetty: 2011-07-24 18:45:07 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi

Vedä ne kananmunat raakana ja vähän haarukalla vatkattuina? Tai tuommoisesta soosistahan saa kahdessa minuutissa munakkaan mikrossa, joten munat ovat siinä mielessä nopsia syötäviä jos ei noita konsteja kaihda :D

Ja apteekin patukat ovat aika hiilaripommisia. Jos on pakko korvikepatukkaa saada niin Atkins-patukoissa on ainakin vähän paremmat makrosuhteet.

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks

ViestiLähetetty: 2011-07-25 22:58:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voithan kokeilla miten sun keho reagoi patukoiden syömiseen ja päättää sitten miten teet jatkossa. Itse välttelen noita lähinnä sokerin/keinomakeutuksen takia (muutenkin lisäaineita löytyy varmaan enemmän tai vähemmän, patukasta riippuen). Minulle patukat aiheuttavat usein turvotusta, ainakin jos niitä syö tiuhemmin, mutta se on varmaan yksilöllinen juttu.

Jos haluat jotain nopeaa vähähiilarisempaa syötävää, tee vaikka erilaisista pähkinöistä sekoitus ja ota salille mukaan. :)

ViestiLähetetty: 2011-07-26 12:30:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huoneenlämpösalamia ja 81% suklaata mulla on tavallisimmin mukana. Resepteissä on myös coctonin proteiinipatukat, jos itse veivaa. Sulattamalla kunnon suklaata siemenien/pähkinöiden päälle, olis varmaan aika helppo kasata VHH-patukka. Toki kovin kuumalla suklaa sulaa.

ViestiLähetetty: 2011-07-26 20:01:02 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mäkin katselin joskus kiireessäni kaupassa jotain proteiinipatukoita (luontaistuote yms osastolta) ...Onneks älysin häsmäkänkin keskellä lukee tuoteselosteen ja ravintosisällön..jälkimmäisen kohdalta kun katoin hiilarit niin patukka jäi hyllyyn..HUH HUH! Ja vielä proteiinipatukka muka :shock: ! Huijausta sanon minä, mutta jos joku tykkää ja moiset hiilarit mahtuu päivään niin sithän asia on ok. Mut tää ei ainakaan niihin koske pitkällä tikullakaan. Pähkinät on pop, ja tänään löysin kaupasta yksittäispakattuja minisalameja, toimivat varmasti kiireessä :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00