karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 21:38:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-24 17:43:56 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-06-22 17:23:48
Viestit: 12
Apteekissa, ja ruokakaupoissakin myyvät proteiinipatukkaa, sellainen on näppärä syötävä jos
-on niin kuuma ettei jaksa edes kananmunaa paistaa
-tarvitsee pikkuaterian palatessaan punttisalilta eli on aidosti nälkäinen ja haukkaisi mielellään sen kotimatkalla jo
-tms.

Sillä on kuitenkin suklaakuorrutus. Jaa vai ei ? Olen perfektionistikarppaaja. En kaipaa hiilareita. Pärjään mainiosti ilman suklaata, mutta kieltämättä Nutrilettin browniepatukka on hyvää. #-o


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-24 18:45:07 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Vedä ne kananmunat raakana ja vähän haarukalla vatkattuina? Tai tuommoisesta soosistahan saa kahdessa minuutissa munakkaan mikrossa, joten munat ovat siinä mielessä nopsia syötäviä jos ei noita konsteja kaihda :D

Ja apteekin patukat ovat aika hiilaripommisia. Jos on pakko korvikepatukkaa saada niin Atkins-patukoissa on ainakin vähän paremmat makrosuhteet.

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-25 22:58:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-10-04 20:37:28
Viestit: 89
Voithan kokeilla miten sun keho reagoi patukoiden syömiseen ja päättää sitten miten teet jatkossa. Itse välttelen noita lähinnä sokerin/keinomakeutuksen takia (muutenkin lisäaineita löytyy varmaan enemmän tai vähemmän, patukasta riippuen). Minulle patukat aiheuttavat usein turvotusta, ainakin jos niitä syö tiuhemmin, mutta se on varmaan yksilöllinen juttu.

Jos haluat jotain nopeaa vähähiilarisempaa syötävää, tee vaikka erilaisista pähkinöistä sekoitus ja ota salille mukaan. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 12:30:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-22 19:58:21
Viestit: 576
Huoneenlämpösalamia ja 81% suklaata mulla on tavallisimmin mukana. Resepteissä on myös coctonin proteiinipatukat, jos itse veivaa. Sulattamalla kunnon suklaata siemenien/pähkinöiden päälle, olis varmaan aika helppo kasata VHH-patukka. Toki kovin kuumalla suklaa sulaa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-26 20:01:02 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-05-11 11:35:53
Viestit: 81
Mäkin katselin joskus kiireessäni kaupassa jotain proteiinipatukoita (luontaistuote yms osastolta) ...Onneks älysin häsmäkänkin keskellä lukee tuoteselosteen ja ravintosisällön..jälkimmäisen kohdalta kun katoin hiilarit niin patukka jäi hyllyyn..HUH HUH! Ja vielä proteiinipatukka muka :shock: ! Huijausta sanon minä, mutta jos joku tykkää ja moiset hiilarit mahtuu päivään niin sithän asia on ok. Mut tää ei ainakaan niihin koske pitkällä tikullakaan. Pähkinät on pop, ja tänään löysin kaupasta yksittäispakattuja minisalameja, toimivat varmasti kiireessä :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)