karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://www.karppi.ninja/forum/

Kuinka pitkään odottaa ennen strategian vaihtoa?
https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55872
Sivu 1/1

Julkaisija:  Tupu_ [ 2011-07-22 23:07:42 ]
Viestin otsikko:  Kuinka pitkään odottaa ennen strategian vaihtoa?

Tervehdys! Karppiinnuin noin viisi viikkoa sitten ja olo onkin ollut mitä mahtavin, tosin hieman malttamaton.. Vaakaa en omista, mutta mittanauha on ollut käytössä. Makroja olen laskeskellut lähes päivittäin ja yleensä viitenä päivänä viikossa ovat n. hh 20-30 rasvaa 100-160 ja protskuja n.100. Parina päivänä viikossa hiilarit ovat pikkasen korkeammalla n. 40-60, ei kuitenkaan mitään ördäystä. Noh, ehkä kerran :oops:

Näyttäisi siltä, että n.1-1.5 cm olisi lähtenyt. Toisaalta eihän yksi sentti kerro yhtään mitään, olenhan saattanut erehtyä alkumittoja ottaessani. Siispä kysymys kuuluukin, jatkanko samoilla linjoilla ja odottelen lähtisikö toinenkin sentti? Vai kannattaisiko vaihtaa strategiaa? Eli kuinka kauan kannattaa kokeilla yhtä ennen kuin vaihtaa toiseen?

Syön yleensá kolme kertaa päivässä, aamiaiseksi yleensä pieni ruisnäkkäri voilla, juustolla , leikkeleillä ym. Viikonloppuisin yleensä joku munakassetti. Päivälliseksi lihaa, kanaa tai kalaa vihannesten kera. Silloin tällöin kreikkalaista jogurttia tai pähkinöitä/siemeniä välipalaksi. Illalliseksi myös lihaa, kanaa tai kalaa paistetuilla vihanneksilla tai salaatilla. Oliiviöljyä kuluu aika surutta, samoin voita. Kahvia kolme pientä kuppia päivässä. Viikonloppuisin Pärjään kahdella. Vedenjuontia olen kanssa tarkkaillut, tänäänkin oli jo neljään mennessä iltapäivällä mennyt kaksi litraa, joten uskoisin juovani tarpeeksi.

Pituutta on 161 cm ja masun paksuin kohta n. 106 cm.

Kiitos jos joku jaksaa kommentoida :)

Julkaisija:  viives [ 2011-07-22 23:24:08 ]
Viestin otsikko:  Re: Kuinka pitkään odottaa ennen strategian vaihtoa?

Vaikea on tuosta sanoa. Kuinka paljon sitä oliiviöljyä ja voita sitten kuluu kun sanoit et käytät reilusti. Mites olet nuo määrät laskenut? Onko lihat ja kalat rasvaisia?

Tottakai voit kokeilla jotain syömisissä muuttaa jos ei juurikaan mitään tapahdu.

Julkaisija:  snowgrouse [ 2011-07-23 01:56:41 ]
Viestin otsikko:  Re: Kuinka pitkään odottaa ennen strategian vaihtoa?

Vaikea sanoa kun painoasi ja sukupuoltasi ja ikääsi ei tiedä--nekin kun vaikuttavat. Vaikkapa siihen protskumäärään ja kaloritarpeeseen. 160 cm naiselle 100 g protskua voi olla jo aika yläkanttiin. Pituuden perusteella minimiprodesi olisi siinä 60 gramman tienoilla joten joku 60-90 g olisi ehkäpä sopivampi haarukka? Mutta tosiaan on vaikea sanoa tietämättä painoasi, koska painavampi voi tarvita enemmän.

Itse jättäisin "ördäykset" ja näkkärit pois ihan kokonaan ja tarkistaisin makrot, samoin sen että protskua tulee joka aterialle enemmän kuin hiilaria (jos minimisi on tuossa 60 g maissa niin se meinaisi vähintään 20 g:n protskuannosta joka aterialla jos syöt 3 kertaa päivässä). Ja maitotuotteet voivat myös jarruttaa hommaa.

Julkaisija:  Tupu_ [ 2011-07-23 06:38:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Kuinka pitkään odottaa ennen strategian vaihtoa?

heips, ikää on 28 ja painoin uskoisin olevan 75-80 kg. protskuja on joka aterialla enemmän kuin hiilareita. syön paljon lohta ja tonnikalaa, välillä toki myös vaaleaa kalaa, samoin broileria nahkoineen. syön päivittäin jotain paistettua ja paistan aina voissa tai oliiviöljyssä. salaattiin menee kanssa ihan kunnon loraous oliiviöljyä. paljonko on sitten kunnon loraus? luulisin että noin 0.3-0.5 dl. jos siis vähennän proteiineja niin ihan suoraan rasvallako korvaan? näkkäreitä menee ihan max 1 päivässä, yhdessä palassa hiilareita on 5 g.

perusnäkkäriaamiaisen makrot hh 6 r 31 p 16

tuntuu, että mitä enemmän lukee, sitä monimutkaisemmaksi touhu menee :lol:

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/