| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Steviaa Thaimaasta? https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55858 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | TeroF [ 2011-07-22 11:04:24 ] |
| Viestin otsikko: | Steviaa Thaimaasta? |
Osaako joku neuvoa löytyykö Steviaa Thaimaasta ja minkälaisesta kaupasta sitä pitäisi etsiä? |
|
| Julkaisija: | MarjukkaT [ 2011-07-23 07:47:35 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Steviaa Thaimaasta? |
Tämmöistä löysin ihan googlettamalla. Toivottavasti tästä on jotain apua... and it seems that in Thailand it is known as "satiwia, หญ้าหวาน (ya wan, or sweet grass in Bangkok)" Poomthai Shop: Yaa waan 380 Bht/ Kg You can buy Stevia either from the shop or e-shopping Tel 02-7335778 Email: support@phoomtai.com 67/43 Soi Nawamin46 , Nawamin Rd., Klongkum ,Buengkum Bangkok 10240 67/43 ซ.นวมินทร์46 ถ.นวมินทร์ แขวงคลองกุ่ม เขตบึงกุ่ม กรุงเทพฯ 10240 2) Pure Lite™ (from Idyll Life Co., Ltd.) , stevia glycosides extracted http://www.idylllife.com/ Idyll Life Co., Ltd. 76 Pahurat Rd. Banmoh, Bangkok 10200, Thailand Telephone: (662) 233-7130 Fax: (662) 224-8623 |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|