karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://www.karppi.ninja/forum/

Steviaa Thaimaasta?
https://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=55858
Sivu 1/1

Julkaisija:  TeroF [ 2011-07-22 11:04:24 ]
Viestin otsikko:  Steviaa Thaimaasta?

Osaako joku neuvoa löytyykö Steviaa Thaimaasta ja minkälaisesta kaupasta sitä pitäisi etsiä?

Julkaisija:  MarjukkaT [ 2011-07-23 07:47:35 ]
Viestin otsikko:  Re: Steviaa Thaimaasta?

Tämmöistä löysin ihan googlettamalla. Toivottavasti tästä on jotain apua...

and it seems that in Thailand it is known as "satiwia, หญ้าหวาน (ya wan, or sweet grass in Bangkok)"

Poomthai Shop: Yaa waan 380 Bht/ Kg You can buy Stevia either from the shop or e-shopping

Tel 02-7335778
Email: support@phoomtai.com

67/43 Soi Nawamin46 , Nawamin Rd., Klongkum ,Buengkum Bangkok 10240

67/43 ซ.นวมินทร์46 ถ.นวมินทร์ แขวงคลองกุ่ม
เขตบึงกุ่ม กรุงเทพฯ 10240


2) Pure Lite™ (from Idyll Life Co., Ltd.) , stevia glycosides extracted

http://www.idylllife.com/

Idyll Life Co., Ltd.

76 Pahurat Rd.
Banmoh, Bangkok
10200, Thailand

Telephone: (662) 233-7130
Fax: (662) 224-8623

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/