Tää aloitti myös eilen

Mulla suurin ongelma on karkit ja muut herkut ja toki olen myös leipä- ja perunafani ja maissi on suuri kesäherkkuni ja kyllähän noi pastat ja riisit on menneet alas ihan hyvällä ruokahalulla

Vatta on jatkuvasti turvoksissa, väsyttää ja ilmavaivat vaivativaivaa... Ja ärsyttääkin välillä vähän turhan paljon
Noh, nyt alkoi uusi elämä ja pyrin pitämään hh:t 40-60 grammassa per vuorokausi. Tavoitteena olis paremman olon lisäks myös maltillisesti pudottaa painoa 11kg, eli kesäkuntoon kesäksi 2012

Paino on lievän ylipainon puolella tällähetkellä. Toki tähän elämäntaparemppaan kuuluu myös liikunnan lisääminen

Nyt kun on vuorokausi takana olen yllättynyt siitä, miten herkkuhimo on vähentynyt ja olokin on jotenkin kevyempi

Vai onko tää vaan korvien välissä? Päätä hitusen särkee, mutta siihen olin valmistautunutkin, kun pelkkä karkiton päivä aiheutti päänsärkyä ennen ja nyt kuitenkin jäänyt muutakin pois. Jätän siis kertaheitolla riisit, perunat, leivät (paitsi täysruisleipää aion syödä viipaleen kaks päivässä jos tekee mieli), pastat, karkit, herkut ja sokerin yritän jättää niin minimiin ku mahollista... Katotaan nyt jos joskus syön sitten tummaa pastaa/riisiä miniannoksen, mut noin pääsääntöisesti yritän pysytellä ilman. Muu perhe kun ei tässä ole mukana, niin lisää haastetta, mutta aattelin samalla pistää vähän salaa uusiks niidenkin tottumuksia

Näillä mennään ja katotaan mihin se johtaa
