karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 21:57:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-21 12:32:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-21 09:12:40
Viestit: 57
Moi.
Kaikista ystävien ym.lukuisista vastalauseista huolimatta olen aloittanut karppaamisen :x

kolesterolit korkeammalla kuin pitäisi, erityisesti ldl. Verenpaine kuulemma normaalin rajoissa mutta sukurasite on. Sokerit oli just alle sallitun.

Ensiksi kiitän hyvästä sivustosta, jota on tullut talvesta asti tuijoteltua ja vahvistuksen aloittamiselleni on saanut niin monen karppaajan mainitsema hyvä olo ja silavien sulaminen. Olen kahdeksan vuoden aikana lihonut 13kg ja nyt pyrkimys silloisiin mittoihin.

Olen työssäkäyvä 41v.suurperheen äiti
157cm
68kg
sauvakävelyä 3-4kertaa vko reipas tahtista 40-60min.

Nämä päivät olen syönyt P 60-70 H 30 ja R 100-130

Suhteet jotakuinkin kohdallaan? Kaloreita tulisi noin reilut 1500 päivässä. Onko kaloreita liian vähän? :roll:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-21 12:43:39 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-06 00:23:24
Viestit: 2966
Makrojen suhteet ovat mun mielestäni hyvät, kaloreista... no ehkä niitä voisi vähän nostaakin, kun kuitenkin lenkkeilet ahkerasti, ja veikkaan että perhekin pitää sinut aktiivisena jolloin sitä energiaa myös kuluu. Tarkkaile oloasi, jos nälkä vaivaa ja heikottaa, syö enemmän. Proteiinin suhteen täällä on monenlaista mielipidettä, itse tuota määrää hieman nostaisin, mutta tässäkin kohtaa vain oma olosi kertoo loppujen lopuksi totuuden. Proteiini auttaa monilla nälänhallinnassa, mutta toisilla taas runsaat prodemäärät nimenomaan heikentävät nälänhallintaa. Testaile rauhassa, mikä sinulle sopii. Ja ennen kaikkea - anna itsellesi aikaa, uuden elämäntavan opettelu ottaa aikansa ja se, että se näkyy noissa veriarvoissa, kestääkin sitten jo vähintään puoli vuotta (käsittääkseni).

_________________
Koodilla XIW335 saat viisi taalaa alennusta ensimmäisestä iHerb-tilauksestasi!

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)