Heips, ja niin pois päin!
Hienostihan toi on alkanut, kaksi viikkoa ja 5kg pois!
Sitä painoahan ei välttämättä kannata ressaamiseen asti tuijottaa. Siihen kun vaikuttaa niin moni asia. Pitkällä tähtäimellä sen toki on varmastikin tarkoitus olla laskusuhdanteinen, mutta päivittäinen tuijotus voi aiheuttaa enemmän ressiä kuin hyötyä...
Kaloreista oon huono neuvomaan. Suht hyvä setti on ensin laskea (jollain laskurilla) oma kooma kulutus, sitten kertoa se 1,3:lla, niin saa "hereiillä olo" kulutuksen ja siihen voi arvioida liikuntoja päälle, jos siltä tuntuu.
Monen mielestä olisi hyvä pitää syönnit aika lähellä tuota saatua lukemaa. Omasta mielestäni toki pitäisi alle jäädä mutta tässä tulee eri koulukuntien erot hyvin esiin... Onko kalori kalori vhh:lla?
Ruokailuista et kertonut mitään, mutta ilmeisesti et ole pelkällä muna-pekoni-linjalla kun noita hiilareitkin on mukana?
Vastoin parempaa tietoa ei voi sanoa kuin, että katso että kasviksia tulee hyvin, vois auttaa vatsan toimintaan ja, että niitä kaloreita tulee tarpeeksi. Ei olla kitudieetillä...
Toisinsyöjällä hyvä pointti!
Kuten sanottua, hyvin on lähteny liikkeelle. Nauti ruokailuista, kesästä ja anna mennä. Ei tartte ressata!