Moi.
Kaikista ystävien ym.lukuisista vastalauseista huolimatta olen aloittanut karppaamisen
kolesterolit korkeammalla kuin pitäisi, erityisesti ldl. Verenpaine kuulemma normaalin rajoissa mutta sukurasite on. Sokerit oli just alle sallitun.
Ensiksi kiitän hyvästä sivustosta, jota on tullut talvesta asti tuijoteltua ja vahvistuksen aloittamiselleni on saanut niin monen karppaajan mainitsema hyvä olo ja silavien sulaminen. Olen kahdeksan vuoden aikana lihonut 13kg ja nyt pyrkimys silloisiin mittoihin.
Olen työssäkäyvä 41v.suurperheen äiti
157cm
68kg
sauvakävelyä 3-4kertaa vko reipas tahtista 40-60min.
Nämä päivät olen syönyt P 60-70 H 30 ja R 100-130
Suhteet jotakuinkin kohdallaan? Kaloreita tulisi noin reilut 1500 päivässä. Onko kaloreita liian vähän?
