karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-29 12:23:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Seuraava vaihe?
ViestiLähetetty: 2011-07-19 19:51:43 
Poissa
sintti
sintti

Tässä on noin puolitoista viikkoa heilahtanut tiukalla (alle 20g/pv) dietillä ihan sujuvasti. Painoa läks ensimmäisen viikon aikana noin kaksi ja puoli kiloa, sen jälkeen tyssäs. Ketoositikku lakkas punottamasta pari päivää sitten, samoihin aikoihin kun alkoi hillitön väsymys x/
Kertokaapas kokeneet karppaajat, mitäs tämä nyt sitten on?

Viestin otsikko: Re: Seuraava vaihe?
ViestiLähetetty: 2011-07-19 20:01:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ketotikku lakkaa kuulemma jonkin ajan päästä punottamasta, mutta en usko, että noin nopeaa??
Oletko löysäillyt liikaa?
Mennyt liikaa hiilaria tai prodea ja liian vähän rasvaa?
Minulla väsyttää lika proteiini kerralla. Ja se jos en ole ketoosissa. Paras olo on aina ketoosissa.

Itsellä tullut nyt vedettyä kermajuttuja varmaan liikaa. Heräs vähän sellaista napostelunkin tarvetta.
Huomenna jätän kerman pois. Ainoastaan aamukahviin.
Ainiin, söin marjojakin. Siinähän se, ne oli pakastettuja mummolasta ja vaikka otin vähän, niin takuulla se sokerimäärä jo aiheuttaa tän napostelu tarpeen.

Kokeile miettiä omia syömisiä vahan samoin kuin minä tässä :lol:

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-07-19 20:13:07 
Poissa
sintti
sintti

Hmm.. Pihvin syömisestä tulee aina virkeämpi olo, sen olen huomannut. Tänään iltapäivällä söin vähän partajugua, kokeillakseni piristäiskö se, kun en ole mitään maitotuotteita nyt käyttänyt.. Ei auttanu, rupes vaan tekee mieli suklaata, jota sitten surkeuksissani otinkin pienen palan tummaa sellaista :(
Rasvat oon pitäny siin noin 200g/pv ja prodet siinä noin 1,5 x ihannepaino

Mietin mahtoiko mun elimistö mennä sekaisin, kun oon vähän aloitellut liikkumista pitkän tauon jälkeen, ja sitten repäisin treenit ja sen päälle olin tanssimassa monta tuntia la-su yönä, ja siinä ohessa join pari lasia kuivaa skumppaa, siin ei tosin hiilareita pitäis kauheesti olla..?

Sunnuntaina tikku oli vielä punainen, maanantaista lähtien sitten ei enää mitään..

ViestiLähetetty: 2011-07-19 20:44:52 
Poissa
Leijona
Leijona

Sä tuskin tarviit 200g rasvaa syötynä, kun tarkoitus on kuluttaa rasvaa myös kropasta. Kun sen pihvin jälkeen olo on aina parempi, niin miksi et pitäydy siinä, jos se vielä maistuu hyvälle. Sitten kun kyllästyy, niin etsii jonkin toisen karppiherkun joka toimii. Ei kenenkään ole pakko syödä partajugua.

Treenaaminen ei jumita, paitsi jos unohtaa juoda. Suurin osa juo aluksi liian vähän, kun liikunta esitellään kropalle ekaa kertaa tai pidemmän tauon jälkeen. Ja vielä diureetteja. Sä vaan kuivuit.

Tikun punainen väri kertoo ketoneiden käyttämättä jättämisestä ja poistamisesta virtsaan... ei sillä ole suoranaista tekemistä rasvan purkunopeuden kanssa.

ViestiLähetetty: 2011-07-19 21:56:23 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos vastauksistanne Ronja-Aliisa ja haili!

No nesteethän ne tietty meni sekaisin.. se kai syynä väsymykseenki..oonkin ollu poikkeuksellisen janoinen sen biletyksen jälkeen, eikä siis mitään jaffakrapulaa =P~

Nyt kysymys:
Jos vähennän rasvoja alle 200g:n ja pidän protskut ja hiilarit edelleen 1,5/alle 20, ni munhan energiansaanti täst sitte vielä vähenee.. Paljonko sitä kannattais vähentää painonpudotusta ajatellen? Tähän mennessä oon syöny aina päivittäisen kulutuksen melko tarkkaan tasan täyteen.

ViestiLähetetty: 2011-07-20 00:01:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Alkoholi katkaisee aina ketoosin, täysin riippumatta sen hiilarimääristä.

ViestiLähetetty: 2011-07-20 04:49:25 
Poissa
Leijona
Leijona

Timmix kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne Ronja-Aliisa ja haili!

No nesteethän ne tietty meni sekaisin.. se kai syynä väsymykseenki..oonkin ollu poikkeuksellisen janoinen sen biletyksen jälkeen, eikä siis mitään jaffakrapulaa =P~

Nyt kysymys:
Jos vähennän rasvoja alle 200g:n ja pidän protskut ja hiilarit edelleen 1,5/alle 20, ni munhan energiansaanti täst sitte vielä vähenee.. Paljonko sitä kannattais vähentää painonpudotusta ajatellen? Tähän mennessä oon syöny aina päivittäisen kulutuksen melko tarkkaan tasan täyteen.

Vähennä vaikka 180:een tai vaikka 160:een viikoks. Ei ole niin tarkkaa. Jos paino nytkähtää alaspäin, niin sitten nostelet vähän, jos tuntuu, että on nälkä/tarve. Joka päivän ei tarvi olla samanlainen. Ei kropan käyttämä energia vähene... osa vaan tulee omista varastoista ja sehän toivottavasti on rasvaa, mitä sieltä lähtee. Ei se maksa tai muutkaan elimet sitä juurikaan erota, että mistä se vapaa rasva tuli.

Kroppa tarvii vaan pienen herätyksen nyt. Prodekin voi estää tikun värjääntymisen ja useimmilla estääkin, mutta kuten sanottu, ei asetoasetaatin pissaaminen oli merkki juuri mistään ihmiseliössä.

Käypäs lukaisemassa ainakin jotkin Atkins osion ketjut, niin ei samoja kirjootella moneen kertaan. viewforum.php?f=69 Ei sillä etteikö haluttaisi, vaan asiat ovat siellä jo käsitelty ja useammasta eri kantilta, kuin näin yhessä postauksessa on mahollista.

ViestiLähetetty: 2011-07-20 08:11:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, kannattaa sitä omaa oloa tarkkailla.
Minulla varmasti prode sokeroituu helposti, koska lähinnä delegoin töitä lapsille ja laiskottelen itse :lol:
Ja se sitten näkyy ruokalevon tarpeena?? Ja siitä en tykkää.

Mutta silti pystyn hyvinkun vetään 40g kerralla. Jos sen yli menee, niin tunnen olossa ja nälkäkin tulee nopeammin??

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00