Ensimmäinen viikko huomenna täynnä ja tällaisen jakauman sain itselleni eilen aikaiseksi ja siis söin näin;
Kcal 2111
rasva 185g
prot 88g
hh 25g
Pituus 163cm, paino viime pe 75,8kg, nyt ke 74,4kg. Tarkotus päästä joskus sinne 63kg.
Sokereista olisi nyt ensin tarkoitus päästä eroon ja suurinpiirtein näin olen syönyt muinakin päivinä. Koomakulutus n.1500kcal ja nyt olen lomalla, eli en kauheasti kuluta. Reilu vko lomaa jäljellä ja kun palaan töihin teen ajoittain tosi raskasta työtä, liikuntaa en harrasta muuta kun koiran kanssa kävelyt.
Nälkää en ole kärsinyt ja mielestäni syönyt kaikkea hyvää ja runsaasti

.
Mitä noi numerot kertoo teille viisaammille? Olen lukenut foorumia ja kirjoja mutta tuntuu että loppupelissä vaan sekoilen noissa aineissa.
Eli jatkanko noilla koostumuksilla?
Päivittäin syön salaatteja ja lisäksi monivitamiinitabletin.
Kiitos etukäteen
