|
Hei, syön mielestäni hyvin monipuolisesti, aamulla karppileipää 1-2, joko kaupasta ostettua Karppista tai itse leivottuja juusto-mantelisämpylää, päälliset vaihtelevat, välillä savukalaa, kinkkua, juustoa, metfurstia, kananmunaa ja salaattia jne. lisäksi juon vettä 1-2 lasia ja kahvia saman verran. Noin 4 tunnin sisällä syön päivän ensimmäisen aterian, kukkakaali/parsakaalia, joko keitettynä tai uunissa juustolla kuorutettuna tai jauhelihavuokana, kaalit korvaa mulle perunan, joten sitä on aika useasti. Muut lisukkeet vaihtelee, on broileria, kaslerpihvejä, paistettua pekonia, kalaa eri muodoissa, juoma on yleensä vettä, joskus Koff-liteä tai kuivaa valkkaria. Välipalan syön taas noin 4 tunnin sisällä, silloin yleensä haluan jotain jälkkäriä, jonka teen rahkasta, kermasta, partajugusta ja siihen joukkoon laitan marjoja, kuten vadelmaa, mustaherukkaa, karviaisia jne., makeutan pirkan-makeutusjauheella. Iltasella syön vielä kunnon aterian, vähän samoilla mennään, kuin lounaalla, mutta ehkä enemmän salaattia, kuten feta ja vihersalaattia pienin lisukkein, kuten aurajuusto, koskenlaskija, blå castello jne., joskus teen lämpimiä voileipiä, eri sävellyksin, viipaleleipä karppisesta, tonnikalaa, juustoa, tomaattia päälle ja uuniin ja sitten lasi - kaksi valkkaria, tai koffin liteä. Tässä pääpiirteittäin syömisiäni, olen kova säveltämään aterioita, jotta niihin ei varmasti kyllästy.
|