karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-16 18:33:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-08 20:34:41 
Poissa
sintti
sintti

Päätinpä näin kuukauden kestäneen melko tiukan karppausjakson (ja onnistuneen jos painonlaskulla sitä onnistumista mitataan -5kg) päätteeksi pitää yhden välipäivän, ja sallia itselleni tänään jäätelötötterön (kesän ensimmäinen! :o ), no illalla sitten tuli kyläilykutsu, kaikkea ihanaa oli tarjolla, joten söin vielä pari palaa rieskaa sekä palan mokkaruutua. Kyllä täytyy todeta, että nautin joka suupalasta, mutta vaikka kuinka yritän ajatella muuta, niin nyt on vähän epäonnistunut olo :roll:

Aikomuksenani on heti aamulla jatkaa ihan karppieväillä, mutta haluaisin nyt tietää, että minkälainen vaikutus minun kehoon ja tähän prosessiin yleensä noilla syömisillä oli? Meneekö nyt taas useita päiviä et noi hiilarit palaa pois ja paino alkaa taas osoittamaan laskun merkkejä? Onko teillä muilla tapana ikinä höllätä?? ajattelin,et voisin aina kuukauden päätteeksi pikkuisen löysätä..

ViestiLähetetty: 2011-07-08 20:47:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Veikkaisin, että suurempi vaikutus on sillä, että stressaat syömisistä niin lujasta. Kiristävä panta pois päästä ja nauti elämästä. Itse olen sitä mieltä, ettei karppaus tarvi aina olla niin lainopillista, minulla se ei ole, ja kun oon alkanut olemaan turhemmin stressaamatta, menee muutenkin paremmin, eikä läski tartu.

Ja sitten, jatkat hyväksi kokemaasi linjaa.

ViestiLähetetty: 2011-07-08 21:23:30 
Poissa
valkosipulikarppi
valkosipulikarppi

Älä morkkistele. Elämää tää vaan on! ;) Ei ainakaan mulla ole yleensä yksi mässypäivä vaikuttanut painoon mitenkään, ja vaikka paino nousisikin, niin tietää, että turvotusta se vaan on. Ei sitä läskiä ehdi yhden päivän repsahduksen seurauksena syntyä.

ViestiLähetetty: 2011-07-09 17:26:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Repsahduksen jälkeen seuraava ateria jo karppi! Ei odotella huomiseen! :)

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-07-09 20:19:13 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Joo, heti palataan ruotuun ja jatketaan kuin mitään repsua ei ois tapahtunutkaan.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-07-09 21:00:03 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi

Tosi yksilöllistä tuleeko turvotuksia, kuinka paljon ja kuin pitkään kestää. Itse kuulun kohtaan tulee ja paljon ja kestää pitkään. Mut ei se tarkota että sä kuulut. "Repsut" kuuluu elämään, ei sitä liian helpolla saa päästä ;) Takasin normi ruokavalioon vaan niin siitä se lähtee :)

ViestiLähetetty: 2011-07-11 20:31:42 
Poissa
Turmiokarppi
Turmiokarppi

Kyl mä välillä syön ei-karppievästä. Esim. viime su söin kesän ensimmäisen jäätelön 8) En ota siitä mitään stressiä. Tällä ruokavaliolla on tarkoitus olla koko loppuelämä niin ei ihan kaikkea voi kieltää (allergiat erikseen). Pahin mässyturvotu son ollut n. 4 kiloa :D Laivalla tuli syötyä ilmeisesti koko jälkiruokapöytä ja aamiaisella sämpylöitä. Oli kyllä hyvää ja tekisin sen toistekin. Viikossa olivat kadonneet. Vapusta taisi tulla pari kiloa ja seuraavalla viikolla läks kolme. Ei vaan jaksa morkata itseään. Eipähän jää mässyt päälle, kun ei niistä ota stressiä. Kaikesta luen aina sisällysluettelon ja hiilarimäärät ja usein jää kaupan hyllylle :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00