karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-24 01:12:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: se iänikuinen paino....
ViestiLähetetty: 2011-07-08 07:04:15 
Poissa
sintti
sintti

Heips,

täällä myös uusi karppailija, tai siis "hiilaritietoinen" olen ollut jo jokusen vuoden :lol: Nyt kuitenkin kysymys, paino ei ole pudonnut yhtään, olen n. 1 kk noudattanut tätä ruokavaliota, okei parit oluet on tullu otettua :oops: mutta jotain on kyllä tapahtunut, tuntuu että vaatteet jo pyörii. Lähteekö paino kuitenkin jossain vaiheessa ns. itsestään laskusuuntaan vai onko ne vaan ne sentit jotka pienenee? Olen laihduttanut vuosi sitten cambridgella yli 30 kg :? ja n. 5 kg on tullut takaisin kun eksyin sinne hiilarihelvettiin, ok, teidän että täällä vastustetaan pussikuureja, mutta itse kärsimättömänä luonteena kokeilin niitä, ja se toimi mulla, mutta paluuta entiseen ei niiden jälkeen kyllä ollut, naps, tuli se muutama kilo takaisin. Nyt kuitenkin tämä uusi ruokavalio sopii mulle tosi hyvin, vatsan toiminta on normalisoitunut, ei turvotusta eikä ähkyä, ja luulen että on myös ketoosi päällä. olen n. 165 cm ja paino heittelee siinä 69-70 kg, eli kauheasti ei ylimääräistä ole, haluaisin kyllä sinne 65 takaisin, se tuntuu minulle olevan hyvä, ja kuitenkin lihasta löytyy :lol: en ihan rimatikku halua olla, olenhan kuitenkin 3:n lapsen äiti ja aikuinen nainen, ei siis mitään pissistikkuvartaloa halua, varsinkin kun tuossa 65 kg:ssa ei enää ylhäällä ole mitään :P

Kertokaas viisaammat odottelenko sitä painon laskua, vai pitäiskö kiinnittää huomiota kerman ja majoneesin käyttöön? eli vähentää niitä, nyt niitä menee jonkin verran kyllä...

Aurinkoista perjantaipäivää!

Viestin otsikko: Re: se iänikuinen paino....
ViestiLähetetty: 2011-07-08 07:17:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=16&t=25376&start=1200

Kilot ei oo tärkeimmät ;) Scrollaa sivu alas..

ViestiLähetetty: 2011-07-08 10:03:21 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Tähän tekee mieli vastata niin kuin Pappa aikoinaan eli kuljetko kaupungilla lappu otsassa johon on merkitty sun paino? Eli mitä merkitystä sillä on mitä painaa? Kutistumista on sulla jo tapahtunut ja yhä varmaan tapahtuu.Saattaa ne kilotkin tietty tippua ajan kanssa.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-07-08 13:30:11 
Poissa
sintti
sintti

Enhän minä sillä painon tiedolla teekkään mitään, ehkä muotoilin tekstin vähän väärin.. :oops: kaapissa vaan on vaatteita, jotka istuivat paremmin päälle kun painoin sen 65 kg, enkä haluaisi isompia ostaa, se on ihan sama mitä vaaka näyttää, kunhan vain ne vaatteet saisi istumaan paremmin :lol:

ViestiLähetetty: 2011-07-08 13:39:25 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Karppaus auttaa just tuohon että hetken päästä voit hyvin jo mahtua niihin vaatteisiin vaikka et painaskaan 65 kg vaan enemmän.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2011-07-08 14:38:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Karppaus auttaa just tuohon että hetken päästä voit hyvin jo mahtua niihin vaatteisiin vaikka et painaskaan 65 kg vaan enemmän.

Juu, näin on. Mulla puntari näyttää ihan hävytöntä lukemaa, mutta saman kokoisia vaatteita jo pidän kun silloin 8 kiloa kevyempänä. Silloin tosin en liikkunut eikä lihaksia tuntunut eikä löytynyt, jospa ne on nuo lihakset nyt mitkä painaa noin paljon enemmän :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00