Heips,
täällä myös uusi karppailija, tai siis "hiilaritietoinen" olen ollut jo jokusen vuoden

Nyt kuitenkin kysymys, paino ei ole pudonnut yhtään, olen n. 1 kk noudattanut tätä ruokavaliota, okei parit oluet on tullu otettua

mutta jotain on kyllä tapahtunut, tuntuu että vaatteet jo pyörii. Lähteekö paino kuitenkin jossain vaiheessa ns. itsestään laskusuuntaan vai onko ne vaan ne sentit jotka pienenee? Olen laihduttanut vuosi sitten cambridgella yli 30 kg

ja n. 5 kg on tullut takaisin kun eksyin sinne hiilarihelvettiin, ok, teidän että täällä vastustetaan pussikuureja, mutta itse kärsimättömänä luonteena kokeilin niitä, ja se toimi mulla, mutta paluuta entiseen ei niiden jälkeen kyllä ollut, naps, tuli se muutama kilo takaisin. Nyt kuitenkin tämä uusi ruokavalio sopii mulle tosi hyvin, vatsan toiminta on normalisoitunut, ei turvotusta eikä ähkyä, ja luulen että on myös ketoosi päällä. olen n. 165 cm ja paino heittelee siinä 69-70 kg, eli kauheasti ei ylimääräistä ole, haluaisin kyllä sinne 65 takaisin, se tuntuu minulle olevan hyvä, ja kuitenkin lihasta löytyy

en ihan rimatikku halua olla, olenhan kuitenkin 3:n lapsen äiti ja aikuinen nainen, ei siis mitään pissistikkuvartaloa halua, varsinkin kun tuossa 65 kg:ssa ei enää ylhäällä ole mitään
Kertokaas viisaammat odottelenko sitä painon laskua, vai pitäiskö kiinnittää huomiota kerman ja majoneesin käyttöön? eli vähentää niitä, nyt niitä menee jonkin verran kyllä...
Aurinkoista perjantaipäivää!