karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 01:06:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-23 20:33:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-14 11:44:52
Viestit: 4
Heippa!

Suunnittelen kovasti karppaamisen aloittamista. Olen ahminut tällä viikolla runsaasti tietoa foorumin sivuilta (miten ihmeessä täältä löytyykään tietoa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kiitos siitä :) ). Heikkilän kirja tulossa maanantaina postissa, jonka haluan lukea ennen karppaamisen aloittamista. Tavoitteena olisi ottaa haltuun uusi ruokavalio ja pudottaa joitakin kiloja.

Olen tällä hetkellä kesälomalla, mutta muutaman viikon päästä alkaa taas työt. Olen luokanopettaja ja mietin kovasti, miten pystyisin noudattamaan karppia ruokavaliota myös koulussa lounastaessani. Koulussa ruokailu on yhdenlainen kasvatushetki ja oppimistapahtuma, jossa opettaja antaa mallia omilla ruokailutavoillaan. En siis osaa tällä hetkellä kuvitella, miten voisin jättää esim. perunat ruokailussa syömättä lasten sitä huomaamatta. Tietysti voisin harkita, että toisin omat eväät kouluun ja vain valvoisin oppilaiden syömistä. Tämäkin vaihtoehto saattaisi silti herättää lapsissa kysymyksiä: miksi ope ei syö? Yksi idea on myös sellainen, että söisin niin runsaan aamiaisen, että pärjäisin sillä pitkälle iltapäivään ja söisin vasta kotona lounaan. Onko linjoilla muita karppaavia opettajia? Tai muita, jotka osaisivat auttaa ongelmassani?

Uutta elämäntapaa odottaen,
Soleil :)


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2011-07-23 20:55:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-21 09:12:40
Viestit: 57
Mä olen vastikään aloittanut uuden elämäntavan opettelemisen ja olen päivähoidossa töissä. Multakin lapset varmaan tulevat kysymään miksen mä syö samaa kuin he. Mä aion sanoa, että mulla tulla masu kipeäksi joistakin ruoka-aineista. Kyllä se varmaan suurimmalle osalle lapsista riittää vastaukseksi. En tiedä, voiko henkilökunta saada tilattua itselleen karppiruokaa. Eväät on hyvä myös. Tsemppiä !! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2011-07-23 21:26:12 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Aiempiakin ketjuja loytyy, mm. tassa:

viewtopic.php?f=1&t=50382&hilit=esimerkkiruokailu

Kurkkaapa myos tuonne ylemmaksi FAQ:iin ja haulla loytyy varmaan lisaakin.

Jatketaan aiemmassa ketjussa.

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)