Onko siinä Heikkilän Diabetes-kirjassa mitään sellaista esimerkkiruokapäivä-juttua? Nimittäin siitä näkisi mututuntumalta noita ruokia ja suurin piirtein määriä, mitä kannattaisi kokeilla syödä. Jos ei ole, niin kannattaa ehkä hankkia käsiin se Heikkilän Ravinto ja terveys, se on muutenkin hyvä perusteos noista eri ravintoaineista, jos noin niin kuin Heikkilän tyylin kokee omakseen - itsellä on Heikkilältä neljä kirjaa. Tuota Anders Eenfeldtin Ruokavallankumousta ovat monet kehuneet myös, se on mulla lukulistalla tulevaisuudessa.
Mutta siis Ravinto ja terveys -kirjassa on kolmen viikon ruokaohjelma lopussa, siitä näkisi noita ruokamääriä. On karppauksellakin mahdollista syödä liikaa. Mutta en sinuna vielä ekalla viikolla murehtisi sellaista, vaan totuttelisin vaan rennosti koko hommaan yleensä ottaenkin ja tutkailisin ruoka-aineita ja setvisin, miten paljon missäkin nyt sitten on sitä hiilaria. Ekalla viikolla voi aivan varmasti mennä maha pikkuisen että

jos sinne tuleva ravinto onkin yhtäkkiä erityyppistä kuin aiemmin.
Sä saattaisit nyt hyötyä tuosta Mike Eadesin yhdestä blogitekstistä, joka löytyy siis käännettynä tuosta ketjusta hieman jäljempää. Jos kiinnostaa nuo Eadesin selvitykset asioista, tuonne Etsi-toimintoon voi kirjoittaa Eades, niin sieltä tulee sitten ketjuja, joissa on juttua Eadesista ja käännettynä hänen blogitekstejään. Itse olen saanut niistä paljon järkeä touhuun ja ilmeisesti moni muukin.
viewtopic.php?f=14&t=54823viewtopic.php?f=1&t=55044Älä siis stressaa suotta, vaan perehdy asioihin rauhassa. Kyllä se siitä vielä lähtee rallattaan!
t.Harlis