Atkinsin noudattajat tuntuu olevan vähissä, mutta täällä yksi

(aloitin karppaamisen South Beach Diet -ohjeilla, mutta siirryin atkinsiin ja hyväksi havainnut)
Ensinnäkin, tosi hyvin oot jo painoo saanut alas

Mulla on painon kehitys ollut aika paljon hitaampaa, mut epäilen osasyyksi sitä, että pudotettavaa on noin 10kg..ja kroppa tuntuu pitävän tiukasti kiinni saavutetuista
Sitten... Noi sun hiilarit on NIIN alhaalla... Ne sais alkuvaiheessa olla sen 20g/pv. Sun induktio on ilmeisen hyvin toiminut alhaisemmallakin, mutta noin olemattomilla hiilareilla ei tarvii olla ees induktiossa. Induktion kesto ois se kaks viikkoo, mutta jos painoa on paljon pudotettavana ja induktiolla lähtee hyvin, sitä voi jatkaa pidempäänkin. MUT toi 13 viikkoo kuulostaa jo hurjan pitkältä...
Kokeile nostaa hiilarit ainakin 20g tienoille ja jätä kahvi (tai kofeiini ylipäätään) minimiin (mä yritin olla täysin ilman, mutta jo ekana päivänä alkoi iltapäivällä sellainen hedari ettei sitä kestänyt, ja kahvilla laukesi). Sä et sitä partajugua vissiin kauheen usein syö (?) mut sen jättäminen ihan kokeena vois auttaa..
Ja sitten se tärkein, LUE joku Atkinsin kirja, parhaiten saat irti siten. Mä en suoraan sanottuna osaa suositella suomenkielistä (joku tässä viisaampi neuvokoon) mutta itselläni on "Dr. Atkins New Diet Revolution". Jos englanti taipuu niin suosittelen tuota, on TOSI hyvä. Mullakin on kaksi pientä lasta (2v ja alle 1v), ja paperiversion lukeminen on jotenkin helpompaa kun kulkee mukana ja voi ottaa vaikka sänkyyn (nyt joku sanoo että kannettavan tietokoneenkin voi ottaa sänkyyn...mut mä siis näin

)
Onnea valitsemallasi tiellä, tsemp tsemp! (ja jos ko. tie ei miellytä, aina voi kokeilla muuta suuntausta, vaihtoehtoja on

)