karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 14:31:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 39 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-17 18:46:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-10-06 10:00:33
Viestit: 35
Kumpi on parempaa? Ja kummassa vähemmän hiilareita?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-17 18:56:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
viewtopic.php?f=13&t=36833&start=0&st=0&sk=t&sd=a

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-17 18:57:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2008-09-27 18:58:54
Viestit: 55
Molemmat hyviä, mutta omalla kohdalla Lidlin kreikkalainen kermajogurtti kyllä vetää pidemmän korren :smt110

Hiilareista ei kyl tietoa.

_________________
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-17 19:04:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-10-06 10:00:33
Viestit: 35
Mä itse kans henk.koht. tykkään tuosta Lidlin juggesta. Paljon pehmeempää kuin partis ja pojallekkin maistui paremmin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-17 19:05:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-22 11:25:22
Viestit: 309
No tuossa Lidlin versiossa näyttäis olevan hiilareita 2,8 g. En oo vielä ees maistanu, tarttui vaan purkki käteen kun tänään siellä käytiin. En oo kyllä maistanut ns. partaäijääkään :?

_________________
Furu-ike ya!
Kawazu tobikomu
Mizu no oto.

-Bashoo-


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wsXTV9u/]
Kuva
[/url]

PÄIVÄKIRJA: viewtopic.php?f=11&t=36498


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-17 19:13:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-08-29 08:27:11
Viestit: 110
Liiterin jugurtissa on gramman verran hiilareita vähemmän kuin partiksessa. Lidlin jugurtissa on lempeämpi maku. Jos kaipaa kipakampaa elämystä, on partis parempi. Partiksella olen leiponut, Lidlin jugulla en ole kokeillut. Varmaan maku kysymys. Alle 20 hiilareilla gramman hiilariero tuntuu, mutta kunhan löysäilee vähän, niin eiköhän pidä omalla maistelulla suosikkinsa löytää.

_________________
Kasvispainotteista karpistelua ruokapäiväkirjassa: viewtopic.php?f=11&t=38532

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-17 19:40:37 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
ChiliPepperillä on muuten mainio avatar. =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-22 09:39:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-08-30 14:31:38
Viestit: 155
Minä olen ehdottomasti täysin lätkässä tuohon Lidlin Kreikkalaiseen :smt118 Maku on aivan ihanan kermainen ja pehmeä...

Tulee vaan käytyä kohtuullisen harvoin Lidlissä, "mukavaikeaa" pyörällä :-s , mutta kun käyn, ostan yleensä 2 purkkia kerralla :D Nyt ei taas hetkeenaikaan ole ollut Kreikkalaista kaapissa, täytyis taas tsemppaantua polkasemaan Liiteriin...

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-22 14:59:16 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Liittynyt: 2004-10-27 19:08:15
Viestit: 2442
Meidän perhe siirtyi välittömästi Lidlin kreikkalaiseen... aivan ihanaa, kermaisen pehmeätä, pitkät päiväykset (vaikka ei kai ne partiksessakaan kovin lyhyet ole), sitä paitsi hinta on 60 senttiä halvempi.

_________________
Jalokalat (karpit :) ) uivat vastavirtaan - roskakalat menevät virran mukana.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-22 19:48:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-27 21:28:06
Viestit: 678
Tämän ja parin muun Lidl-ketjun innoittamana kävin juuri kyseisessä kaupassa tekemässä muutamia huolella valikoituja ostoksia. Yksi niistä oli Kreikkalainen jogurtti.

Olen kyllä tykännyt partaäijästä, mutta jostain syystä en voi syödä sitä paljoa yhteen menoon kyllästymättä melko totaalisesti. Niinpä mulla meneekin lähinnä tavallista maustamatonta jogurttia, vaikkakin sen koostumus ja vähärasvaisuus harmittaa.

Kreikkalainen jogurtti oli kuitenkin vastaus rukouksiini! Mitä tässä nyt olen sitä maistellut, niin maku on lähes sama kuin maustamattomassa jogurtissa, mutta koostumus aivan ihanan kermainen. Kerrassaan ihanaa, nam!

_________________
Life is what happens when you're busy making other plans.

Karppaus aloitettu 25.4.2008.

Äidiksi loppuvuodesta 2010.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-22 19:53:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-27 14:51:32
Viestit: 384
partikseen olen kyllä mieltyneempi, mutta täytyy sanoa että entisestään vähennetyt hiilarit ja halvempi hinta veetää aika kovaa kortta. ikävä kyllä en yleensä löydä koko jugua lidlistä! :( onko se siellä vakiotuotteena vai?

_________________
iHerb allennuskoodi: KIJ230


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-22 22:47:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-09-16 13:19:18
Viestit: 332
onys kirjoitti:
partikseen olen kyllä mieltyneempi, mutta täytyy sanoa että entisestään vähennetyt hiilarit ja halvempi hinta veetää aika kovaa kortta. ikävä kyllä en yleensä löydä koko jugua lidlistä! :( onko se siellä vakiotuotteena vai?


Ainakin meijän Lidlissä lukee että "UUTUUS". Eiköhän tuota oo joka paikassa, tilaavat varmaan sitten enemmän, kun ihmiset rupee tuntemaan ko. tuotteen?

_________________
Töttöröö!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-23 09:53:04 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Tästä aiheesta on näköjään täällä jo miljoona eri ketjua: moderaattorit, yhdistäkää!

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-12-05 12:40:47 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Ja lumi teki partaäijän.....katolle :D

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1622904

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-12-05 12:42:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-11-20 08:05:00
Viestit: 129
Lainaa:
ikävä kyllä en yleensä löydä koko jugua lidlistä!

Meidän lähilidlissä ainakin se on hämysti siinä, missä on juustoja/raejuustoja eikä suinkaan jugurttien joukossa.
Eilen se tosin oli kokonaan loppu :?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-12-05 19:21:43 
Poissa
hyväfiiliskarppi
hyväfiiliskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-12 12:12:17
Viestit: 5060
Tykkään todella paljon partaäijästä (ja ihan sellaisenaan, en sotke siihen mitään), mutta se lidlin kreikkalainen jugu on vieläkin parempaa =P~

_________________
Karppi nro 2511, rento viljaton hyväkarppi vuodesta 2005 ->


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-12-14 17:05:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2008-02-25 19:08:23
Viestit: 58
Partis on kuulunut koko vuoden jääkkärin vakiovalikoimiin. Toissapäivänä löysin tuon Liiterin jugun - ja se vasta namia onkin. Siihen loraus kermaa ja mustikoita tai muita marjoja, ja päivän herkkuhetki on taattu =D>

_________________
Elämä karppilammikossa alkoi 21.1.2008, paino silloin 88,0kg.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-12-15 12:13:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-03-05 07:49:32
Viestit: 896
Hmm no jos tuotteet olisi samanhintaiset niin varmaan ostaisin ennemmin partaäijää. Siinä on mielestäni parempi koostumus. Maussa ei mielestäni ole kamalsti eroa. Hinta ratkaisee, eli siksi meillä nykyään on Lidln kreikkalaista jääkaapissa, partaäijää vain silloin kun lidlistä on tuote loppu :)

_________________
You wanna leave but you can't let go
You wanna stop but you can't say no
You'll never laugh about it
You just can't live without it
You had enough but you just want more
You never get what you're lookin' for


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-01 20:33:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-02-21 17:11:44
Viestit: 23
Just ostin ekakertaa Lidlistä sitä kreikkalaista jogurttia ja täytyy kyllä sanoa että huomattavasti parempaa kuin partaäijä! Oletteko kokeilleet Prismasta saatavaa Kreikkalaista jogurttia? On kyllä paljon kalliimpaa kuin Lidlin kreikkalainen tai partaäijä,joten en ole sitä ostanut.

Kannatan Lidlin kreikkalaista! Hyvää ja edullista!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-01 22:02:12 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Liittynyt: 2004-10-27 19:08:15
Viestit: 2442
Torii kirjoitti:
Hmm no jos tuotteet olisi samanhintaiset niin varmaan ostaisin ennemmin partaäijää. Siinä on mielestäni parempi koostumus. Maussa ei mielestäni ole kamalsti eroa. Hinta ratkaisee, eli siksi meillä nykyään on Lidln kreikkalaista jääkaapissa, partaäijää vain silloin kun lidlistä on tuote loppu :)


Oletkos huomannut, että se lidlin jugurtti on nykyisin kalliimpaa kuin partis s-ketjun kaupoissa?

_________________
Jalokalat (karpit :) ) uivat vastavirtaan - roskakalat menevät virran mukana.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 39 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)