Heissan!
Itse aloitin karppailun 8.11.10, mutta eikai sen niin väliä ole, vaikka kirjottelisinkin tähän ketjuun

Vielä on hakusessa oikeastaan kaikki, mutta paljon uusia ruokia olen oppinut ja niistä nauttinut <3
En käynyt aloittaessani ollenkaan vaa'alla, enkä mittaillutkaan mitään, koska olen tällä hetkellä niin tyytymätön ulkomuotooni, että päätin olla tekemättä paskaa oloa ittelleni

Loppuviikosta sitten kävin ja vaaka näytti n. 80 kg eli ainakin 20 kg olisi puotettavaa... Hurjan paljon noita kiloja on kertynyt!
Ennen raskautta painoin n. 64-68 kg eli aika iso osa kiloista on raskaudesta jääneitä...
Mutta hyvin on karppailu tähän asti sujunut ja maistunut! Tästä on hyvä jatkaa.

PinkLily10 kirjoitti:
Hei voisko joku sanoo mikä olis hyvä tunti väli ruokailuille? Kun söin aamupalaa tossa 10 huitteissa niin koska ois lounaan aika?
Ja muutenkin tosta että paljonko voi juoda vettä päivässä että se on vielä terveellistä (juon liikaa 5-10 puolenlitran tuoppia

)
En osaa varmasti sanoa, mutta itse syön lounaan 15-17 välillä yleensä, kun aamupalan syön 10-12 aikaan. Mulle se on ollu hyvä väli!
Eikö vettä suositella juotavaksi 2,5 litraa päivässä? Tietenkin enemmän, jos on kovasti aktiivinen.