Help me! Olen karppaillut kolme viikkoa mielestäni tosi hyvin tuloksin, painoa on tippunut lähes 5 kg ja olokin on ollut tosi hyvä. En ole kovin paljoa ylipainoinen, normaalin painoindeksin rajoihin pääsen parin kilon tiputuksen jälkeen. Olen ollut tosi motivoitunut, kun paino on tippunut, mutta nyt kyllä alkaa motivaatiot olla hakusessa, sillä vaaka näytti toissa aamuna kilon enemmän kuin edellisenä, ja tänä aamuna lukema oli just sama

Tiedän toki, ettei joka päivä kannattaisi vaakalla vierailla, mutta kun tähän asti sitä edistystä on tapahtunut päivittäin. Mistä tuollainen painon nousu yhtäkkiä voi johtua?? Olen syönyt muuten täysin samalla lailla kuin aiemmin, joskin olen syönyt enemmän salaattia (jäävuorisalaatti, paprika, kurkku, feta) näin helteellä, kun mitään kuumaa ei ole tehnyt mieli. Salaattia kanalla, salaattia tonnikalalla, ym.
Mietin tuossa itsekseni, että voiko kyse olla siitä, että olen syönyt liian vähän rasvaa??! kun sekä lounas että päivällinen ovat olleet tuollaisia, (ainakin karppimielessä) tosi kevyitä..aiemmin olen syönyt kyllä myös salaattia, mutta vähemmän, pääpaino on aterialla ollut liha/kala/makkaraosastolla..lenkkeillytkin olen nyt jopa enemmän kuin aiemmin, joten siitäkään ei voi olla kyse, että liikunta ois yhtäkkiä loppunut. Kaipaan jotain järkevää selitystä,ja neuvoa miten tästä eteenpäin!!
Tässä vielä eilisen ruoat:
aamu: kuppi kahvia kuohukermalla, kreikkalaista jogurttia 2 desiä, vadelmia, pari vatajan nakkia
lounas: tonnikalasalaattia, vettä, kuppi kermakahvia ja pala leipäjuustoa
päivällinen: salaattia ja kanan rintafilettä, pienen pieni pala tummaa suklaata
ilta:kaksi lihaisaa makkaraa (hiilarit alle 1)
lisäksi runsaasti vettä hanasta sekä vissyä.